דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הכשרתון 82

הכשרתון 82

משולחן העריכה

מאת: ד"ר נתי ברבר

תיוג: ספורט הישגי, פעילות גופנית, חינוך גופני, בריאות

לכל קוראינו שלום רב,

באמתחתנו הפעם שלל נושאים מרתקים, בכלל זה: בחינת מדיניות הספורט ההישגי בישראל, מאפייני קריירה מקצוענית של כדורסלנים בישראל וההנחיות לפעילות גופנית של מחלקת הבריאות ושירותי האנוש האמריקאית.

לקריאה לחצו כאן

הוראה ולמידה

ההשפעה של אסטרטגיית למידה ודרכי למידה על רכישה של מיומנויות מוטוריות סגורות בקרב תלמידים עם לקויות למידה

מאת: ד"ר מירי שחף, פרופ' רוני לידור

תיוג: אסטרטגיית למידה, דרכי למידה, דיוק, העברה, עקיבות ביצוע, דיוק ביצוע

המטרה של מחקר ראשוני זה הייתה לבחון את השפעתה של אסטרטגיית למידה – אסטרטגיית חמשת הצעדים – המשולבת בדרכי למידה שונות – מגוונת וחדגונית – על רכישה של מיומנויות מוטוריות סגורות.

לקריאה לחצו כאן

פעילות גופנית וספורט

בחינת מדיניות הספורט ההישגי בישראל

מאת: תומר סקר, ד"ר דבורה הלרשטיין, פרופ' רוני לידור, ד"ר עינת ינוביץ'

תיוג: מדיניות בספורט, ספורט הישגי, השוואות בין-לאומיות, גורמי הצלחה

מהם הגורמים הקריטיים לצלחה בספורט הישגי במדינה? נושא חשוב זה ורבים אחרים נבדקו לעומקם ואף הוערכו במסגרת מודל שכלל 15 מדינות שונות וביניהן ישראל. כך יכלו החוקרים לבחון את החוזקות והחולשות של מדיניות הספורט ההישגי אצלנו בהשוואה למדינות אחרות שנחקרו.

לקריאה לחצו כאן

"כמטבע שעובר לסוחר"

מאת: ד"ר אסף לב, ד"ר יאיר גלילי

תיוג: גילנות, הבניות חברתיות של גוף, מסחור, צריכה

במאמר זה מבקשים המחברים להאיר סוגיות חברתיות שונות שבאמצעותן ניתן להבין ביתר הרחבה את תהליך הפרישה של כדורסלנים מקצוענים בישראל.

לקריאה לחצו כאן

אורח חיים פעיל ובריא

הנחיות מעודכנות לפעילות גופנית לאמריקאים

מאת:   Dr. Katrina L. Piercy, Dr. Richard P. Troiano, Dr. Rachel M. Ballard

תיוג: הנחיות, פעילות גופנית, בריאות, ארה"ב

מסמך ההנחיות לפעילות גופנית לאמריקאים (Physical Activity Guidelines for Americans) מספק מידע והדרכה לגבי סוג וכמות הפעילות הגופנית לשיפור מגוון מצבים בריאותיים במספר קבוצות אוכלוסייה. 

לקריאה לחצו כאן

פעילות גופנית כ"הון אנושי" בקרב נשים בגיל המעבר

מאת: ד"ר רינת ארביב-אלישיב, טלי גדיש

תיוג: הון אנושי, בריאות, פעילות גופנית

המחקר הנוכחי התמקד בתרומתה של הפעילות הגופנית עבור נשים בגיל המעבר. מן הממצאים עולה כי נשים בגיל המעבר המבצעות פעילות גופנית צוברות רווחים רבים יותר מאשר אלו שאינן מבצעות פעילות גופנית. הרווחים הללו בולטים בממדים הגופני, הרגשי, החברתי והאינטלקטואלי.

לקריאה לחצו כאן

חדש על מדף הספרים

במים כל אחד יכול

מאת: ענת פרקש

תיוג: הוראת שחייה, מתודיקה, תכנון הוראה, שונוּת בין תלמידים

המים הם מימד מופלא, המאפשר פריצת דרך אישית וחברתית. הספר משתף את קהל קוראיו בהבנה כיצד ללמד שיעורים לחיים באמצעות השחייה. הוא כולל עקרונות מנחים להנחלת מהלכי הוראה-למידה למגוון רחב של אוכלוסיות.

לקריאה לחצו כאן

טכנולוגיה בחינוך

תזוּזוּ

מאת: לימור אשר

תיוג: כלים מתוקשבים, סביבות למידה עתירות טכנולוגיה, חינוך גופני, יוזמות חינוכיות

תזוזו היא אפליקציה חדשה וחינמית למורי החינוך הגופני שמאפשרת תיעוד רב שנתי ומיידי של הישגי התלמידים בשיעורים. מדובר בכלי דיגיטלי שמחליף את יומן המורה המוכר.

לקריאה לחצו כאן

המערכת: פרופ' סימה זך, ד"ר נתי ברבר, ד"ר נועה חורש

גרפיקה: שלי שלום

אחראי תחום תקשוב ואינטרנט: ירין דבש

מאמרים רלוונטים נוספים

פעילות גופנית כ"הון אנושי" בקרב נשים בגיל המעבר

11/03/2019

קרא עוד

הנחיות מעודכנות לפעילות גופנית לאמריקאים

11/03/2019

קרא עוד

פעילות גופנית וספורט

11/03/2019

קרא עוד

ההשפעה של אסטרטגיית למידה ודרכי למידה על רכישה של מיומנויות מוטוריות סגורות בקרב תלמידים עם לקויות למידה

11/03/2019

קרא עוד

במים כל אחד יכול

11/03/2019

קרא עוד

משולחן העריכה

11/03/2019

קרא עוד