facebook tracking pixel
חיפוש סגור

שם השואל: נעם ונונו | הקטגוריה: תזונה | תאריך: 09/06/2018

מתאמן בחדר כושר במטרה להרזות

השאלה:

שלום,

לפני כחודש וחצי נרשמתי לחדר כושר במטרה להרזות. אני בן 16 ושוקל בערך 73. במהלך החודש וחצי ירדתי כ-3 קילו. הבעיה היא שאני לא כל כך רואה את התוצאה על הגוף, בהיקיפים. רציתי לדעת אם האימון שלי, אימון כוח ולאחר מכן כשעה ריצה על הליכון הוא טוב. מצד אחד אני רוצה להרזות ולפי הבנתי אני צריך מאזן קלורי שלילי אך מצד שני אני מתאמן גם אימון כוח וצריך לצרוך חלבון ופחמימות כדי לבנות את הגוף. איך אני משלב בינהם?

תודה רבה

התשובה:

בשאלתך לא ציינת מהו גובהך. תחילה יש לראות האם וכמה עליך לרדת במשקל. מבחינה תזונתית, על מנת לרדת בשומן הגוף ניתן לעשות דיאטה מופחתת קלוריות, דלת פחמימות. למשל, להקפיד על 25 גרם חלבון בכל ארוחה מארוחות היום ולאכול פחות פחמימות. כל זאת צריך להיעשות בזהירות מכיוון שבעת פעילות גופנית הגוף זקוק לפחמימות ולכן הפחתה דראסטית מידי עלולה להביא לפגיעה בפעילות, ולכן הייתי ממליצה לפנות לדיאטנית מקצועית במקום מגוריך כדי להתאים תפריט.

מבחינת הפעילות - כדאי להתייעץ במדריך הנמצא בחדר הכושר ולראות אם התרגילים שאתה עושה אכן מעלים מסת שריר.

בהצלחה!

 

Sigal Eilat-Adar PhD, RD

Clinical dietitian and epidemiologist

Website: sigaleilat.com

Tel: 0544400029

 

יש לך שאלה למומחים של המכללה האקדמית בוינגייט ? אין צורך להתבייש, רק ללחוץ כאן.