facebook tracking pixel
חיפוש סגור

שם השואל: עמוס כאוי | הקטגוריה: כדורעף | תאריך: 16/07/2014

נגיעת כדור ברשת

השאלה:

שלום,

בעת חבטה ראשונה בכדור לכוון הקבוצה היריבה, אם הכדור שפשפף את הרשת ועבר לתחום הקבוצה היריבה, האם זוהי נקודה לטובת הקבוצה היריבה? ובכלל, האם נגיעת כדור לפני מעבר לשטח הקבוצה היריבה מעניקה נקודה?

תודה,

עמוס

התשובה:

שלום עמוס,

לא ציינת באיזה ענף ספורט מדובר. במידה שמדובר בכדורעף, נגיעה של הכדור ברשת בין האנטנות, אינה מהווה הפרה של החוקה והמשחק נמשך, אלא אם כן נעשית הפרה אחרת של החוקה. זה נכון הן לגבי מכת פתיחה והן לגבי כל העברת כדור אל הקבוצה האחרת במהלך המשחק. בעבר, נגיעת כדור ברשת במכת פתיחה הוותה הפרה של החוקה, אך חוק זה שונה כבר לפני זמן רב.

 

יש לך שאלה למומחים של המכללה האקדמית בוינגייט ? אין צורך להתבייש, רק ללחוץ כאן.