דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 01/06/2014

ידיעון יוני 2014

 
Contact In join Watch Like Follow
 
המכללה האקדמית בוינגייט

היו המעסים של עצמכם

מהן מתיחות ואיך עושים זאת? מתיחות הן סוג של תרגילים שמטרתם להגמיש את המפרקים והשרירים. שמירה על גמישות המפרקים והשרירים מאפשרת עבודה בטווחי תנועה מלאים. למשל הושטת יד למדף העליון יכולה להימנע עקב חוסר גמישות או כפיפיה לקשירת שרוכים או אף תפנית לאחור כדי לראות מי החבר שקורא לנו באמצע הרחוב.

היו המעסים של עצמכם
 

יום פתוח

 
 
 
 
 

פעילות גופנית ומים - איך זה רץ ביחד?

עובדה ידועה היא כי גוף האדם בנוי מכ-60% מים. לכן, שתיית מים על בסיס יום-יומי חיונית לתפקוד הגוף וצריכה לכלול כ-8-12 כוסות מים ליום. במהלך ביצוע פעילות גופנית מאומצת חשיבות לשתיית מים עולה עשרות מונים, זאת כדי לפצות על אובדן מים מוגבר בזיעה ובנשימה.
 
פעילות גופנית ומים - איך זה רץ ביחד?

אתר הבוגרים

אירועים קרובים:

        אתר המומחים            

         "הכשרתון" הכשרה להוראה


תיירות אתגרית

 


טיפול בכאבים אורתופדיים ובפציעות ספורט

כמי שמטפלים באופן יומיומי בספורטאים, אתם ודאי מכירים את התסכול שנובע מפציעות ספורט וכאבים. תחרות שכמעט התפספסה, שחקן שנשאר על הספסל,מחנה אימונים שירד לטמיון, והכל בגלל בעיות אורתופדיות ופציעות. להמשך הכתבה

טיפול בכאבים אורתופדיים ובפציעות ספורט

אמנות היא אשליה

"אמנות היא האשליה המאפשרת לנו להבין את האמת"  טען פבלו פיקסו. לכאורה קיימת סתירה פנימית בהגדרה הזו, אך התבוננות מעמיקה ביצירת אמנות אכן מאפשרת לנו ללמוד על העולם הסובב אותנו, על הההוויה בה אנו מצויים וכן לתהות על קנקנו של האמן עצמו. האמן לא יוצר בואקום – כל יצירה הינה פרי המראות והחוויות, הרגשות וההתרחשויות המובעות ברגע נתון. אדם מן הישוב כמו גם בוגר לימודי אמנות יכול להנות מאמנות כמעט באותה מידה. 

להמשך הכתבה

אמנות היא אשליה

 

 

 

 


יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009* או שלחו לנו מייל
להסרה לצמיתות מהרשימה לחצו כאן: Unsubscribe me from this contact list