דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

השפעת הפעילות במרכז הלימודי המוטורי-קוגניטיבי על ההתפתחות הפסיכומוטורית והריגושית ועל ההישגים הלימודיים של ילדים בגיל 5-7

שולמית רביב, אילנה רכס, עודד הכט

תיאוריות וממצאי מחקר מהשנים האחרונות מציגים את הילדות המוקדמת כתקופה שבה הילד מתוודע לעולם האובייקטים ולאנשים ולומד אותם. לפיכך, ככל שהוא פעיל יותר - עולמו מתרחב, וככל שעולמו מתרחב - אפשרויות הפעילות שלו מתרבות (לוין, 1986). פעילות הילד אינה רק המניע להתפתחותו, אלא גם ראי ליכולתו ולצרכיו. 

לצפייה במאמר המלא

  • 1546צפיות בעמוד
  • 0הורדות כ- PDF
  • 0צפיות במגזין דיגיטלי