- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
איתן אלדר
חקר ההוראה היעילה בחינוך הגופני התפתח בעקבות המחקר בחינוך הכללי ויושמו בו שיטות מחקר דומות. למעשה, ניתן לומר שהמחקר מקדים ב-10 שנים את המחקר בתחום החינוך הגופני, ורק לאחרונה נדמה שפותחו שיטות מחקר ותאוריות מספיקות המאפשרות לתחום "צעיר" זה להתקדם בצורה עצמאית ולסגור את הפער בין לבין ההוראה הכללית. במאמר זה נסקרות הגישות ושיטות המחקר העיקריות הבאות לידי ביטוי בחקר הוראת החינוך הגופני.