- אודות
- המסלול האקדמי
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
| | 06/06/2010
תוכנית הלימודים לתואר ראשון
שנת לימוד
|
א
|
ב
|
ג
|
ד
|
לימודי חינוך גופני, ספורט ותנועה / מדעי החנ"ג
|
||||
יסודות בסטאטיקה ודינאמיקה
|
1
|
|
|
|
מבוא לכימיה וביוכימיה
|
2
|
|
|
|
מבוא לאנטומיה של מערכת התנועה
|
2
|
|
|
|
מבוא לפיזיולוגיה
|
|
2
|
|
|
מבוא לפסיכולוגיה
|
1
|
|
|
|
מבוא לסוציולוגיה
|
1
|
|
|
|
מבוא לסטטיסטיקה
|
|
1.5
|
|
|
מבוא למחקר
|
1.5
|
|
|
|
קורס בחירה במדעים
|
|
|
1
|
|
ביומכניקה
|
|
1.5
|
|
|
אנטומיה יישומית של מערכת התנועה
|
|
1
|
|
|
פיזיולוגיה של המאמץ
|
|
1.5
|
|
|
התנהגות ולמידה מוטורית
|
|
1.5
|
|
|
מבוא לפעילות גופנית ובריאות בחברה המודרנית
|
|
|
1
|
|
יסודות מדעיים של טיפוח הכושר הגופני הבריאותי
|
|
|
1.5
|
|
מבוא להיסטוריה של הספורט
|
1
|
|
|
|
מבוא לפילוסופיה של הספורט
|
|
1
|
|
|
שנת לימוד
|
א
|
ב
|
ג
|
ד
|
תזונה ופעילות גופנית
|
|
|
|
1
|
פסיכולוגיה של הספורט והמאמץ הגופני
|
|
|
1
|
|
סוציולוגיה של הספורט
|
|
1
|
|
|
מבוא לארגון וניהול בספורט
|
|
1
|
|
|
סמינריון במדעי הספורט והתנועה
|
|
|
2
|
|
סוגיות לבחירה עיוני
|
|
|
2
|
3
|
סוגיות לבחירה עיוני/מעשי
|
|
|
2
|
3
|
ספורט קבוצתי
|
2
|
|
|
|
ספורט אישי
|
2
|
|
|
|
מיומנות תנועה - תחומים לא תחרותיים
|
|
|
1
|
|
ריקודי עם ועמים
|
1
|
|
|
|
פעילות פנאי ונופש
|
|
1
|
|
|
מיומנויות מעשיות / התמחויות**
|
|
|
2
|
|
לימודי מגמה
|
||||
קורסים על פי תכנית המגמה***
|
|
|
4
|
6
|
לימודי חינוך והכשרה להוראה
|
||||
סמינריון בחינוך
|
|
|
|
2
|
מבוא לחינוך גופני באוכלוסיות מיוחדות
|
|
1
|
|
|
היבטים חברתיים בביה"ס/ חינוך חברתי
|
|
|
|
1
|
מבוא להתפתחות מוטורית
|
1
|
|
|
|
פסיכולוגיה התפתחותית
|
1
|
|
|
|
מבוא למחשבת החינוך
|
1
|
|
|
|
מדידה והערכה בחינוך ובחינוך הגופני
|
|
|
1
|
|
תכנון הלימודים ודרכי הוראה בביה"ס יסודי
|
|
1
|
|
|
שנת לימוד
|
א
|
ב
|
ג
|
ד
|
תכנון הלימודים ודרכי ההוראה בביה"ס העל-יסודי
|
|
|
1
|
|
דרכי הוראה: ספורט אישי
|
|
2
|
|
|
דרכי הוראה: משחקי כדור
|
|
2
|
|
|
דרכי הוראה: יסודות התנועה על פי לבאן
|
1
|
|
|
|
דרכי הוראה:יסודות ההתעמלות
|
1
|
|
|
|
סוגיות נבחרות בחקר ההוראה
|
|
|
|
2
|
התנסות מעשית בהוראה בבתי הספר היסודי
|
|
6
|
|
|
התנסות מעשית בהוראה בבתי הספר העל-יסודי
|
|
|
6
|
|
לימודי יסוד והעשרה
|
||||
אנגלית (לפטור)
|
2
|
|
|
|
לשון (לפטור)
|
2
|
|
|
|
ידע עם ותרבות
|
1
|
|
|
|
יישומי מחשב בספורט ותנועה
|
1
|
|
|
|
ביטחון ובטיחות (לפטור)*
|
|
|
0
|
|
זהירות בדרכים (לפטור)*
|
|
|
0
|
|
עזרה ראשונה והכשרה (לפטור)*
|
|
|
0
|
|
סה"כ ש"ש
|
25.5
|
25
|
27.5
|
18
|
*לימודים לפטור, ללא קרדיט אקדמי על פי דרישות משרד החינוך.
**התמחות בהדרכה בענפי ספורט תחרותי כמפורט בפרק 18.
***התמחות במגמה כמפורט בפרק 19.
שינויים והתאמות בתוכנית הלימודים ופריסתה לשנות הלימוד השונות כפופים להחלטות המועצה האקדמית העליונה והוודעה האקדמית.