דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 10/07/2018

המשך קריאה - ליגת אס"א בקט רגל גברים

מאת: הרן אלגרישי

ה"מאני טיים" הגיע. שני משחקים לסיום הליגה הסדירה, 6 נקודות בקופה, ולנו מספיקות 3 נקודות כדיי לסיים במקום שמוביל לפליאוף העליון ולרבע גמר אליפות הליגה.

התמודדו אתנו על אותו המקום, נבחרת הבינתחומי ("השמאלנים"), עם 2 נקודות מתחתינו, אך עם משחק אחד (ולא שניים כמו שלנו).

ביום ראשון 6.5.18 אירחנו למשחק בית את הקבוצה המתמודדת אתנו על כרטיס לפליאוף, הבינתחומי, למשחק מרתק וחםםםםם.

לאחר שבמשחק הקודם מולם ניצחנו 3-2 ידענו שקל - זה לא הולך להיות.

המשחק התחיל רע והמשיך רע, או כמו שאומרים "מהפח אל הפחת". האגרסיביות וחוסר הספורטיביות הוליכו את הקבוצה מהרצליה, מה שגרם לחבר'ה שלנו להוריד הילוך. הפסד 12-3 הוא רק קצה הקרחון של המשחק הזה. כשחינוך הוא מטרתנו וספורטיביות חרוטה על דגלנו, העדפנו להתנחם בידיעה, שאמנם הפסדנו לקבוצה המבישה הזו, אך לפנינו משימה קשה יותר והיא לחנך ביום מן הימים את ילדיהם.

 8.5.18 נותר משחק אחד, הכול או כלום. יוצאים למשחק חוץ קשה מול נבחרתה של מכללת אשקלון כשאנחנו עם הגב לקיר וחייבים לנצח!

סגל של שישה שחקנים לוחמים יצאו לקרב הספורטיבי. הם השאירו שם המון פעימות לב שהחסירו, וכנראה גם כמה שנים בחיים... אך חזרו עם המון זיעה, ושלוש נקודות יקרות המזכות אותנו בכרטיס לרגע גמר אליפות הליגה!!!!!

מככבים בכיבוש שערים בדקות האחרונות והקריטיות: רון שלמה, גיל שרעבי וגל בר נוי.

ההגרלה ברבע הגמר (משחק בית + חוץ) שלחה אותנו למשחק חוץ בצהרי יום שלישי (15.5.18) חמים הישר אל מכללת קיי האדומה. מגרש קטן והקהל ביתי מדהים שמר על האווירה עד השריקה האחרונה. מהפך שלנו לקראת דקות הסיום לא הספיק לנו והם הפכו את התוצאה בחזרה ל- 4-3 לטובתם בתום המשחק ההפכפך הזה.

כעבור מספר ימים (17.5.18), שחקני מכללת קיי הגיעו אלינו למשחק גומלין, כשאפילו תוצאת 1-0 לטובתנו מספיקה לנו בכדיי לעלות לשלב הבא. לאחר פתיחת משחק טובה שלנו, הצלחנו להוביל 1-0 משער של בן אניסימוב יחד עם המון החמצות מסמרות שיער שידענו שנשלם עלייהן ביוקר.... במחצית עדיין 1-0 לטובתנו. לקראת דקות הסיום ספגנו שער לא מחייב 1-1 שגרם לנו לצאת קדימה מתוך ניסיון להשיג את ההכרעה, אך שני שערים נוספים לחובתנו חיסלו את הסיכויים ולבסוף הפסד שלנו 5-2 לקבוצה שעלתה עלינו בניצול המצבים.

תודה לקהל שליווה אותנו לכל קצוות הארץ בכל שעה ובכל שיעור (:תודה על עונה גדולה!

תודה לרמי על השיגועים, לאבי על הנסיעות, ללירון על הכנאפה, לאורלי על הפטור מנוכחות, לג'ינג'י על הצבעוניות בקהל, לבדש על הרצינות, למקל על האישורים, ולעידן טל אחד על משחק אימון שגבה מבר נוי בוהן...

מאמרים רלוונטים נוספים

המשך קריאה - ליגת אס"א באתלטיקה

10/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה ניב ליבנר - עלה על האופניים בגיל 10 ומאז לא ירד...

10/07/2018

קרא עוד

ספורטון יוני 2018

10/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה – אתלטיקה זה כל הסיפור – פטר דוידוביץ'

10/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה קידום בריאות

10/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה - אליפות המכללה בכדוריד

10/07/2018

קרא עוד