דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 12/07/2018

תקצירים ינואר

אירוע "דורות של אלופים", המכללה האקדמית בוינגייט

באירוע "דורות של אלופים" של המכללה האקדמית בוינגייט, שהתקיים בתאריך ה-18.12.17 במוזיאון ת"א, השתתפו ספורטאי עילית שאחראים על הישגים רבים בתחום הספורט מאז הקמת המדינה. במשך שנות קיומה העמידה המכללה דורות של מחנכים ומאמנים, והכשירה את ספורטאי העילית של ישראל. אירוע ההוקרה הוא המשך ישיר לספר שיוצא לאור בימים אלו מטעמה, שכולל תיעוד של מיטב אנשי הספורט שהתחנכו בה מאז הקמתה. הספר נכתב במשך למעלה משנתיים על-ידי צוות מומחי ספורט נרחב שכלל את: ד"ר חיים קאופמן, אורי אפק, פרופ' רוני לידור, יורום אהרוני, פרופ' דוד בן-סירא ופרופ' אורי גולדבורט.

לתמונות מהאירוע לחץ כאן


מאת: חיים מנחם, מאמן נבחרת כדורסל גברים

תיוג: ליגות אס"א, כדורסל גברים

במהלך חודש דצמבר השתתפה נבחרת הכדורסל של המכללה האקדמית בוינגייט, שמונה 17 שחקנים נבחרים, בחמישה משחקים, במסגרת ליגת אס"א בכדורסל, ניצחה בשניים מהם והעלתה את הסיכוי לעלייה לפלייאוף העליון!

בסיום חודש עמוס במשחקים, המאזן של נבחרת המכללה עומד על ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. בשלב זה נותרו שני משחקים לסיום העונה הסדירה, והנבחרת ממוקמת במקום השלישי!

להמשך קריאה לחצו כאן


אליפות המכללה בכדורסל

מאת: חיים מנחם, מאמן נבחרת כדורסל גברים

תיוג: כדורסל, אליפות אס"א

בתאריך ה-26.12.17 נערכה במכללה אליפות הכדורסל של המכללה במתכונת של 3 נגד 3. את האליפות ארגנו צמד המאמנים של נבחרות הכדורסל של המכללה (בנים ובנות), שירז וחיים. באליפות השתתפו עשר קבוצות במתכונת של שלושה בתים. לאחר סבב המשחקים נקבעו העולות לחצי הגמר.

במסגרת האליפות התקיימה תחרות "מלך החצי" ובה מנסים לקלוע מקו מחצית המגרש. את התחרות ניצח אביב דנינו. לאחר חצאי הגמר התקיימה תחרות השלשות של האליפות, וגם בה הצליח אביב דנינו לקחת את הגביע ובסיום האליפות זכה ב"מלך החצי" וב-"אלוף השלשות". משחק הגמר היה מותח ונכנס להארכה, שבסיומה ניצחה קבוצת "קליבלנד קאבלירס", שחברים בה: דן אביב, אבישי ליבנה, דור שלומי, ג'ניפר סטאדן.

בסיומה של האליפות התקיים טקס חלוקת מדליות וגביעים ובו נכחו ד"ר אברמיקו בן זקן וענת דרייגור, מרצה לכדורסל במכללת וינגייט.

לצפייה בגלריה לחץ כאן


אליפות המכללה בכדורעף אולמות

מאת: עומרי בן פורת, מאמן כדורעף נשים וגברים

תיוג: כדורעף חופים, אליפות אס"א

בתאריכים 24-25/12/17 נערכה באוניברסיטת חיפה אליפות אס"א הבינלאומית בכדורעף אולמות נשים וגברים. ביום המשחקים הראשון שיחקו הנשים וביום השני שיחקו הגברים. טורניר הנשים שוחק בשיטת הליגה כולם נגד כולם, כשבסיומה הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר מנצחת את הטורניר. אצל הגברים שיטת המשחקים הייתה שלושה בתים, כשלחצי הגמר עולות הקבוצות בשלושת המקומות הראשונים והשנייה עם המאזן הטוב ביותר. 

בסיום כלל המשחקים זכתה נבחרת הנשים של המכללה האקדמית בוינגייט במקום השני, ונבחרת הגברים זכתה במקום הרביעי.

להמשך קריאה לחצו כאן


ליגת אס"א בכדורגל גברים

מאת: הרן אלגרישי, מאמן נבחרת המכללה בכדורגל גברים

תיוג: ליגת המכללות אס"א, כדורגל גברים

כחלק מבניית נבחרת כדורגל גברים לעונה החדשה, נערכו יומיים מרוכזים של מיונים לצורך בחירת השחקנים שמתאימים ביותר, הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית. למיונים נרשמו מספר לא מבוטל של 65 סטודנטים, שהפגינו יכולות כדורגל מרשימות מאוד, מבינהם נבחרו המתאימים ביותר, וכעת הנבחרת מונה 15 שחקנים מלאים ברוח ספורטיבית ומוטיבציה להשגת ניצחונות.

במהלך חודש דצמבר השתתפו שחקני הנבחרת בשלושה משחקים, וזכו לנצח במשחק האחרון שהתקיים בוינגייט לעיני קהל צופים אוהד, בתוצאה 9-4 מול נבחרת מכללת אשקלון.

להמשך קריאה לחצו כאן


ליגת אס"א בכדורגל נשים

מאת: רפאל גבע, מאמן נבחרת המכללה בכדורגל נשים

תיוג: ליגת המכללות אס"א, כדורגל נשים

במהלך חודש דצמבר, שיחקנו בנות נבחרת הכדורגל של המכללה האקדמית בוינגייט, שני משחקנים. במשחק הראשון מול נבחרת המכללה האקדמית תל אביב-יפו נחלו ניצחון בתוצאה 4-2. במשחק השני מול שחקניות נבחרת הטכניון הפסידו בתוצאה 4-0.

חשוב לציין, שנבחרת הנשים של המכללה מתחדשת ובהתאם לכך גם שיטת המשחק. בנות הנבחרת מראות רצון, לחימה ושאיפה ללמידה של מרכיבים חשובים. תכונות אלו מטפחות שאיפות ותקווה לקטיף הפירות במשחקים הבאים.

להמשך קריאה לחצו כאן


צוות הספורטון:
פרופ' יואב מקל - ראש בית הספר לחינוך גופני
ד"ר אילת דונסקי - עורכת
רמי גרסון - מרכז פעילויות הספורט

מאמרים רלוונטים נוספים

המשך קריאה - ליגת אס"א בכדורגל נשים

12/07/2018

קרא עוד

תקצירים ינואר

12/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה כדורעף

12/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה כדורגל גברים

12/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה - ליגת אס"א בכדורסל גברים

12/07/2018

קרא עוד