דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

תואר אחד, חמש תעודות

הנה, הגיע היום המיוחל, השחרור משירות הסדיר. שמחה וצהלה. יוצאים לחגוג ולציין את המאורע החשוב. הנה העולם הגדול נפרש לפניך, כל כך חיכית ליום הזה ומה עושים עכשיו? טיול? עבודה? לימודים? אם החלטת לבחור בעבודה, אז ההתלבטות היא בין משהו זמני (אולי "מועדפת") או שאולי כדאי להשתלב בארגון גדול ולהתקדם בתוכו? החלטת ללמוד? החלטה נבונה, אך מה ללמוד? האפשרויות כל כך רבות ומגוונות: תואר, לימודי תעודה, קורס קצר; קרוב לבית ולאוכל של אמא או רחוק ככל הניתן כדי להרגיש את החופש והעצמאות? הרבה סימני שאלה, התלבטויות רבות, וההחלטה? מה עם החלטה?

הכתבה הקצרה הזו תסייע לך להבין שתואר ראשון במדעי החינוך הגופני ב מכללה האקדמית בוינגייט, לא בהכרח תצמצם את אפשרויות התעסוקה לתפקיד מורה לחינוך גופני בבי"ס, ההיפך הוא הנכון!

מילת המפתח היא ורסטיליות! קצב ההתקדמות בעולמנו נמצא בתנופה מתמדת. תחומים מקצועיים הופכים ללא רלוונטיים, טכנולוגיות ישנות נזנחות, נולדים פתרונות זמינים וזולים יותר, מה שהופך את כל החיים לפחות יציבים ובטוחים. כמובן, ישנם מקצועות או תחומי עיסוק אשר לא עוברים שינויים דרמטיים כגון: חינוך, רפואה בסיסית, מזון ועוד. חשוב לזכור: מדובר בתחומים מעטים מאד.

מה דעתך ללמוד תואר אחד, אשר יעניק לך 5 תעודות? 

מה מקבלים?

  1. תואר אקדמי מוכר בארץ ובחו"ל

  2. תעודת הוראה בבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים וחטיבה עליונה

  3. תעודות הדרכה: מדריך כושר ובריאות, מדריך כושר אישי, מדריך לפעילות אירובית במים, מדריך להכנה לצה"ל, מדריך מחול, שחייה, כדורסל, כדור-עף, כדורגל, כדור-יד, התעמלות ועוד.

  4. תעודת מאמן באחד מענפי הספורט: שחייה, כדורסל, כדור-עף, כדורגל, כדור-יד, התעמלות, אתלטיקה.

  5. תעודת התמחות באחת מהמגמות: מגמת שיקום לב, מגמה לניהול ספורט, מגמה לטיפוח היציבה והתעמלות מונעת,מגמה לפעילות גופנית בגיל הזקנה, מגמה לחינוך גופני בגיל הרך, פעילות גופנית מותאמת

* (רשימת ענפי הספורט והמגמות עשויה להשתנות מעת לעת בכפוף להחלטות המכללה ולמספר הנרשמים)


מהן אפשרויות התעסוקה?

אז מה? כבר הגשתם את ערכת הרישום?