- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
שולמית רביב, נועה נאבל
המודל להכשרה מקצועית של גננות, המוצע במאמר זה מבוסס על שתי הנחות יסוד: האחת, פעילות גופנית בגיל הרך היא בעלת השפעה חיובית על התפתחותו הכללית של הילד.
השנייה, הגננת היא "סוכן-חינוך" המתאים ביותר לספק לילדים בגיל הרך פעילויות של תנועה, כחלק מתוכנית הלימודים בגן.
הנחות אלה מעוררות את הצורך לבדוק, האם אנשי חינוך העובדים עם ילדים בגיל הרך מודעים לחשיבות של הפעילות הגופנית בגיל זה וכיצד מתבטא הדבר בפועל בגני הילדים?