- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
גרשון טננבאום, אלן גולדרינג
מספר רב של מחקרים תמכו בדעה כי איכות ההוראה בכיתה היא משתנה דומינאנטי מאוד לעיצוב הישגי התלמידים. על פי בלום (1976), אלה המרכיבים החשובים ביותר, המעצבים את איכות ההוראה: איכות הרמזים-הסברים-הדגמות מעורבות והשתתפות פעילה (P), חיזוקים (R), ומשוב +תיקון (FB/C) שלהם נחשף התלמיד. חשוב לציין כבר בשלב זה, כי יחסי הגומלין בין מרכיבים אלה (CPR+FB/C) הם המשפיעים על איכותה של הלמידה, כפי שמוצג באיור 1.