- אודות
- המסלול האקדמי
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
| | 27/04/2021
שם הילד:
תאריך לידה :
תאריך אבחון:
שם המורה:
כתובת:
פלאפון:
מאפייני תנועה לבדיקה: טווח תנועה אקטיבי/פסיבי; סימטריה; חולשת שריר; ניתוחים להארכת גידים ואחרים; קיבועים;
הערכת תפקוד כמותית: 3=מגבלה קשה, 2=מגבלה בינונית, 1=מגבלה קלה, 0=רגיל
ציון |
|||||
טווח תנועה אקטיבי/פסיבי | סימטריה | חולשת שריר | ניתוחים להארכת גידים ואחרים | קיבועים | |
ראש | |||||
ידיים | |||||
גב מבט גב | |||||
גו מבט חזה | |||||
רגליים מבט מהצד | |||||
רגליים מבט מקדימה | |||||
ברכיים | |||||
כפות רגליים |
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
(3=מגבלה קשה, 2=מגבלה בינונית, 1=מגבלה קלה, 0=רגיל לגילו)
מאפיין | ציון | הערות | המלצות (שלי) |
רצף תנועתי במשימה המשכית או סדרתית (קפיצות מצד לצד, ניתורי פסיעה) |
|||
תפיסת מרחב : (מסלולי תנועה (מעל/ מתחת, ימין /שמאל, לפני/ אחרי) |
|||
תיאום רב-איברי ומעבר קו אמצע (העברת כדור בין הרגליים, מאחורי הגב) |
|||
בקרת מעקב תנועתי בזמן כוח וכיוון (גלגול כדור בעזרת מחבט בין קונוסים בלי שיברח) | |||
דיוק בתנועה בודדת/וויסות כוח (גלגול או זריקה למטרה, כדור טניס או שקית שעועית לפי היכולת, ממרחק 2 –4 מטרים) |
|||
הפרדת תנועה : העדר הצפה בתנועה (1.לבעוט בכדור – צפי מה קורה עם הידיים; 2. יד אחת למעלה והשניה לכתף ולהחליף) |
|||
מגוון תנועתי רפרטואר, יצירתיות (תיאור כללי של ההתנהגות התנועתית) |
|||
צידיות וזיהוי כיוונים ביחס לגוף (יכולת לזיהוי שמות של חלקי גוף נכונים) |
מאפיין | ציון | הערות | המלצות (שלי) |
גלגול כדור | |||
תפיסת כדור מכוון | |||
זריקת כתף | |||
כדרור במקום | |||
כדרור בתנועה | |||
בעיטה מהמקום | |||
בעיטה בהרצה | |||
חבטה בכדור | |||
גלגול לפנים | |||
קפיצות בחבל | |||
ניתורים (נחת ברגל נתור) | |||
קפיצה למרחק מהמקום |
אטום ; מרוחק; קפוא | 3 | 2 | 1 | תקין | 1 | 2 | 3 | מלאכותי;מתחנף;"מלקק" |
רפוי, גורר רגליים;נופל |
3 | 2 | 1 | תקין | 1 | 2 | 3 | נוקשה; "כאילו בלע מטאטא" |
שתקן; שקט; "מרחף" | 3 | 2 | 1 | תקין | 1 | 2 | 3 | נכנס לדברים; צועק;מפריע |
פסיבי; חסר חיות; לרוב בצד | 3 | 2 | 1 | תקין | 1 | 2 | 3 |
כספית;לא יכול להפסיק פעילות |
נתקל בדברים ובחבריו |
3 | 2 | 1 | תקין | 1 | 2 | 3 |
זהיר מאוד; אובססיבי |
מכה; דוחף; מקלל |
3 | 2 | 1 | תקין | 1 | 2 | 3 |
מתנצל לכולם; נותן לאחרים לנצלו |
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------