facebook tracking pixel
חיפוש סגור

תואר שני במכללה האקדמית בוינגייט.

הורדת העמוד כקובץ- pdf הורדת העמוד כקובץ word

סטודנטים בוגרי המכללה האקדמית בוינגייט בוגרי תואר ראשון בעלי ממוצע ציונים במקצועות העיוניים מעל 75. וכן סטודנטים בוגרי מכללה או מסלול אקדמי אחר בארץ או בחו"ל של חינוך גופני או מדעי הספורט, המעוניינים להמשיך לקראת תואר מוסמך במדעי חינוך גופני, מוזמנים להצטרף לתכנית ה-MPE  במכללה האקדמית בוינגייט.

סטודנטים שאינם בוגרי חינוך גופני או מדעי הספורט נדרשים ללמודי השלמה בהיקף בין 3-20 ש"ש. משך הלימודים הינם שנתיים, עם האפשרות להארכה בשנה נוספת. בכל מקרה יש להסתתף בקורסי החובה בשנת הלימודים הראשונה.
מטרת התכנית לתואר שני במכללה האקדמית בוינגייט:
1.הכשרת בוגרים מומחים המסוגלים לביצע עבודות מחקר ופיתוח במדעי התנועה והספורט ולהשתתף בהן.
2. להעמיק את הידע של המורים להוראת חינוך גופני והספורט בכל מערכות החינוך.
3. להכשיר מורים להוראת מדעי התנועה בתוכניות לבחינות הבגרות בחינוך הגופני ברמה מוגברת של 4ו-5 יחידות לימוד.
4. להכשיר כוח אדם לתפקידי הדרכה,אימון וייעוץ בתחומים של מדעי החינוך הגופני וארגוני הספורט  ברשויות המקומיות, בכוחות הביטחון ובמסגרות פרטיות.
5.להכשיר סגל בכיר לתפקידי תכנון, ארגון, פיקוח וניהול של הפעילות הגופנית בספורט בביה"ס, ברשויות המקומיות ובמוסדות הספורט בישראל.
6. להכשיר מומחים ואני מקצוע לשיקום בתנועה ולטיפוח הפעילות הספורטיבית של התלמידים בחינוך המיוחד ובאכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים (שיקום לב ריאה, ספורט נכים, ניתוח התנהגות ופעילות גופנית לקשישים).
תכנית התואר השני במדעי חינוך גופני במכללה האקדמית בוינגייט הינה באישור המועצה להשכלה גבוהה וכוללת לימודים עם תזה ותואר נלמד ללא תזה.
הלימודים מתקיימים בשני מגמות:
1. המגמה למדעי החיים של הפעילות הגופנית בתחומי הפיסיולוגיה של המאמץ, ביומכניקה ושיקום בתנועה. הכוללים קורסים בתחום מדעי החיים כמו לדוגמא מבין מבחר הקורסים: מערכות הורמונאליות במאמץ ובמנוחה, פיזיולוגיה סביבתית, הבסיסי הפיסיולוגי לפיתוח כושר גופני במשחקי כדור, ביולוגיה ופיזיולוגיה של מאמץ אצל ילדים ועוד.
2.המגמה למדעי ההתנהגות והיבטים םדגוגים של הפעילות הגופנית התחומי דרכי הרואה, פסיכולוגיה, סציולוגיה ופילוספיה של החינוך הגופני. הכוללים קורסים בתחום מדעי ההתנהכות כמו לדוגמא מבין מבחר הקורסים: פעילות גופנית ותפקוד פסיכולוגי, סוגיות נבחרות בניהול ספורט, סםורט פוליטיקה והמדינה, מנהירות חינוכית בחינוך הגופני, תלמידים ליקויי למידה ועוד.
שני המגמות נדרשות ללימודי חובה של ססטיסטיקה, שיטות מחקר ו-.SPSS
עד 2012 סיימו למעלה מ100 בוגרים את מסלול ההכשרה לתואר מוסמך במדעי החינוך הגופני במכללה האקדמית בוינגייט. אותם בוגרים השתלבו בתקידים בכירים במערכת החינוך, באגודות ובאיגודי ספורט, במערכות שיקום ציבוריות ופרטיות ובמנהל ציבורי

מאמרים רלוונטים נוספים

הקשבה – התאים זוכרים

05/02/2013

קרא עוד

חיטוב הגוף אצל נשים ותזונה

09/08/2018

קרא עוד

בריאות העור בגישה הנטורופתית

08/01/2016

קרא עוד

תוסף המזון קראטין

04/03/2013

קרא עוד

המסלול להסבת אקדמאים

12/07/2015

קרא עוד

ברכיים – שימור, שיפור ושיקום

20/11/2014

קרא עוד