facebook tracking pixel
חיפוש סגור

עיצוב הגוף וחיזוקו באימון על הרצפה {Floor Workout} -יתרונות וחסרונות

הורדת העמוד כקובץ- pdf הורדת העמוד כקובץ word

מאת: חיה הלפרין

 
 
ה-"Floor Workout  '  הוא אימון המשתלב בשעורי קורס  מדריכי מחול אירובי ועיצוב, בדרך כלל כחלק מן השעור והוא מתבצע גם כאימון שלם בפני עצמו .
האימון בדרך זו ,מאפשר לגוף תרגול יעיל  תוך תמיכה מירבית במגעו עם הרצפה ומסייע לו בהפחתת עומס ממפרקי הרגליים ומעמוד השדרה.
 
צורת האימון נעשית בדרך כלל במנחי שכיבה{לעיתים משולבת במנחי ישיבה, או עמידת ברכיים} ,ובאה במטרה להעשיר את מגוון תרגילי העיצובוהחיזוק , לאמן קבוצות שרירים נוספות בשעור ולאפשר זוויות תרגול נוספות לקבוצות השרירים המסויימות שנבחרו לתרגול.
 
בקורסי ההדרכה למחול אירובי ועיצוב הגוף במכללה האקדמית ב וינגייט, מושם דגש על היתרונות באימון כזה וגם על חסרונותיו כלהלן:
 
היתרונות:
 
 
החסרונות:
 
 
לפיכך ולסכום: במחול אירובי ועיצוב מומלץ לשלב אימון מסוג זה עם אימוני עיצוב  וחיזוק נוספים ,הכוללים תרגילים בעמידה ,הנושאים את משקל הגוף , מאמנים את שווי המשקל ,משנים את מצב הגוף  במרחב,ומשלבים  תרגילי משיכה ונשיאת משא.

מאמרים רלוונטים נוספים

כיצד מדריך טיולים מוסמך מעשיר את חווית הטיול

25/06/2015

קרא עוד

מדריך חדר כושר- לפתח קריירה שאוהבים

28/08/2013

קרא עוד

קורס מועדוני בריאות וכושר למבוגר ולזקן

20/03/2013

קרא עוד

הרצאה של ד"ר וורנר – פסיכולוג נבחרת גרמניה בכדורגל

12/12/2013

קרא עוד

קורס רפואה משלימה

23/03/2014

קרא עוד

קורס מדריכי כדורגל

09/01/2014

קרא עוד