דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

"קשב ושלווה באהבה" - אסטרטגיות ואימון להתמודדות עם הפרעות קשב ותפקוד

ההגדרה הנפוצה והמקובלת, "הפרעת קשב וריכוז", מצמצמת את היקפה, את ייחודיותה ואת ביטוייה בחייהם של מי שחווים אותה, בעצמם, או אצל ילדיהם, בני זוגם, תלמידיהם חבריהם ובמערכות הקשרים הסובבות אותם. מופעיה המגוונים באים לידי ביטוי בתפקוד היומיומי במרחבי החיים השונים.

כל אחד מאתנו, פוגש לעתים, ובמידה כלשהי, מאפיינים של הפרעת הקשב.

ההבדל הוא במידה, בתדירות, במינון ובעוצמה. קושי להתמקד במשימה הנדרשת בלבד, ללא הסחות דעת, לאורך הזמן הנדרש לביצועה, גם אם היא שגרתית, לא מרגשת ולא מתגמלת באופן מיידי. קושי בתכנון, בארגון המידע, בארגון שלבי ביצוע בלמידה ובחיי היום יום, בבקרה, בשליטה ובוויסות עצמי, אימפולסיביות והיפראקטיביות. מקבצים שונים של מאפיינים אלה ומופעים שונים שלהם, באים לידי ביטוי בהפרעות קשב ותפקוד.  ידע בנושא והבנה כיצד לנתב את מאפייני הפרעת הקשב, בצורה יעילה, עוזרים לשפר את ההתארגנות, את ניהול הזמן, את התקשורת וההתנהלות הבינאישית והחברתית ואת התחום הלימודי. ההתייחסות היא רחבה, לכלל תחומי החיים ולמגוון תחומי התפקוד.

לתפיסתי ומניסיוני, "בלב הקושי שוכנת ההזדמנות". בתכנית ההכשרה מקצועית ב"אסטרטגיות ואימון להתמודדות עם הפרעות קשב ותפקוד" ניתן ללמוד כיצד למנף את המאפיינים האישיים של תלמידינו, יקירינו, ילדים, בני נוער ובוגרים, המהווים חלק ממרקם חיינו האישי והמקצועי, להצלחה. הגישה האימונית מהווה דרך הוליסטית, מקיפה, פרקטית מכוונת תוצאה, וקצרת מועד להתמודדות יעילה עם הפרעת קשב, לקויות למידה וקשיים בתפקוד. שימוש בגישה זו מאפשר לשפר, באופן אוניברסלי, את חייהם ותפקודם של כלל התלמידים בכיתה, של כלל בני המשפחה ושל כלל האנשים שנחשפים אליה. אני מזמינה אתכם ללמוד דרכים לשיפור התפקוד ולהגברת השלווה בחייכם ובחייהם.

עוסקים במקצועות טיפוליים? בחינוך? התכנית הזו נועדה לכם.

שנה אחת, יום בשבוע, יובילו לשינוי בחייכם המקצועיים והאישיים.

העניקו לעצמכם ולסביבתכם, קשב ושלווה, באהבה.

מרכזת ומנחת התכנית ד"ר כלנית סגל לויט, מומחית להתמודדות עם הפרעות קשב ותפקוד

מדריכה ארצית, לשעבר, באגף לקויות למידה והפרעת קשב במשרד החינוך

מלווה צוותי חינוך, יחידים ומשפחות

אתם מוזמנים ליצור קשר: 052-4372330

מאמרים רלוונטים נוספים

שחרור ומניעה של מצבי לחץ ע"י אינטליגנציה רגשית

04/02/2015

קרא עוד

קמפוס וינגייט, מכללה לחיים

28/08/2013

קרא עוד

המכינה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט)

30/01/2013

קרא עוד

לב הדיאלוג בין התנועה לבין המוזיקה

16/05/2016

קרא עוד

"לשבת או לקום"? לארגונומיה הפתרונות

31/01/2016

קרא עוד

גישה לשדה האמצעי – או שיפור מיומנויות ספורט ולמידה

09/08/2018

קרא עוד