דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

"קשב ושלווה באהבה" - אסטרטגיות ואימון להתמודדות עם הפרעות קשב ותפקוד

ההגדרה הנפוצה והמקובלת, "הפרעת קשב וריכוז", מצמצמת את היקפה, את ייחודיותה ואת ביטוייה בחייהם של מי שחווים אותה, בעצמם, או אצל ילדיהם, בני זוגם, תלמידיהם חבריהם ובמערכות הקשרים הסובבות אותם. מופעיה המגוונים באים לידי ביטוי בתפקוד היומיומי במרחבי החיים השונים.

כל אחד מאתנו, פוגש לעתים, ובמידה כלשהי, מאפיינים של הפרעת הקשב.

ההבדל הוא במידה, בתדירות, במינון ובעוצמה. קושי להתמקד במשימה הנדרשת בלבד, ללא הסחות דעת, לאורך הזמן הנדרש לביצועה, גם אם היא שגרתית, לא מרגשת ולא מתגמלת באופן מיידי. קושי בתכנון, בארגון המידע, בארגון שלבי ביצוע בלמידה ובחיי היום יום, בבקרה, בשליטה ובוויסות עצמי, אימפולסיביות והיפראקטיביות. מקבצים שונים של מאפיינים אלה ומופעים שונים שלהם, באים לידי ביטוי בהפרעות קשב ותפקוד.  ידע בנושא והבנה כיצד לנתב את מאפייני הפרעת הקשב, בצורה יעילה, עוזרים לשפר את ההתארגנות, את ניהול הזמן, את התקשורת וההתנהלות הבינאישית והחברתית ואת התחום הלימודי. ההתייחסות היא רחבה, לכלל תחומי החיים ולמגוון תחומי התפקוד.

לתפיסתי ומניסיוני, "בלב הקושי שוכנת ההזדמנות". בתכנית ההכשרה מקצועית ב"אסטרטגיות ואימון להתמודדות עם הפרעות קשב ותפקוד" ניתן ללמוד כיצד למנף את המאפיינים האישיים של תלמידינו, יקירינו, ילדים, בני נוער ובוגרים, המהווים חלק ממרקם חיינו האישי והמקצועי, להצלחה. הגישה האימונית מהווה דרך הוליסטית, מקיפה, פרקטית מכוונת תוצאה, וקצרת מועד להתמודדות יעילה עם הפרעת קשב, לקויות למידה וקשיים בתפקוד. שימוש בגישה זו מאפשר לשפר, באופן אוניברסלי, את חייהם ותפקודם של כלל התלמידים בכיתה, של כלל בני המשפחה ושל כלל האנשים שנחשפים אליה. אני מזמינה אתכם ללמוד דרכים לשיפור התפקוד ולהגברת השלווה בחייכם ובחייהם.

עוסקים במקצועות טיפוליים? בחינוך? התכנית הזו נועדה לכם.

שנה אחת, יום בשבוע, יובילו לשינוי בחייכם המקצועיים והאישיים.

העניקו לעצמכם ולסביבתכם, קשב ושלווה, באהבה.

מרכזת ומנחת התכנית ד"ר כלנית סגל לויט, מומחית להתמודדות עם הפרעות קשב ותפקוד

מדריכה ארצית, לשעבר, באגף לקויות למידה והפרעת קשב במשרד החינוך

מלווה צוותי חינוך, יחידים ומשפחות

אתם מוזמנים ליצור קשר: 052-4372330

מאמרים רלוונטים נוספים

חציית קווי האמצע – הקשר בין תנועה ללמידה

03/09/2019

קרא עוד

פיתוח אתר אינטרנט

11/12/2014

קרא עוד

הקשבה – התאים זוכרים

05/02/2013

קרא עוד

ערב "שירת המונים" למתמודדים עם מחלת הפרקינסון במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט)

25/07/2019

קרא עוד

בואו לסייע לנו בקידום הנגישות והשתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה

10/12/2012

קרא עוד

הקשר שבין רמת העוררות (AROUSAL) לבין ביצועים מוטוריים התנהגות ו- ויסות חושי (SMD)

19/05/2021

קרא עוד