facebook tracking pixel
חיפוש סגור

עיצוב הגוף וחיזוקו באימון על הרצפה {Floor Workout} -יתרונות וחסרונות

הורדת העמוד כקובץ- pdf הורדת העמוד כקובץ word

מאת: חיה הלפרין

 
 
ה-"Floor Workout  '  הוא אימון המשתלב בשעורי קורס  מדריכי מחול אירובי ועיצוב, בדרך כלל כחלק מן השעור והוא מתבצע גם כאימון שלם בפני עצמו .
האימון בדרך זו ,מאפשר לגוף תרגול יעיל  תוך תמיכה מירבית במגעו עם הרצפה ומסייע לו בהפחתת עומס ממפרקי הרגליים ומעמוד השדרה.
 
צורת האימון נעשית בדרך כלל במנחי שכיבה{לעיתים משולבת במנחי ישיבה, או עמידת ברכיים} ,ובאה במטרה להעשיר את מגוון תרגילי העיצובוהחיזוק , לאמן קבוצות שרירים נוספות בשעור ולאפשר זוויות תרגול נוספות לקבוצות השרירים המסויימות שנבחרו לתרגול.
 
בקורסי ההדרכה למחול אירובי ועיצוב הגוף במכללה האקדמית ב וינגייט, מושם דגש על היתרונות באימון כזה וגם על חסרונותיו כלהלן:
 
היתרונות:
 
 
החסרונות:
 
 
לפיכך ולסכום: במחול אירובי ועיצוב מומלץ לשלב אימון מסוג זה עם אימוני עיצוב  וחיזוק נוספים ,הכוללים תרגילים בעמידה ,הנושאים את משקל הגוף , מאמנים את שווי המשקל ,משנים את מצב הגוף  במרחב,ומשלבים  תרגילי משיכה ונשיאת משא.

מאמרים רלוונטים נוספים

קורס אילוף כלבים

24/03/2014

קרא עוד

תחומי למידה במכללה

02/01/2013

קרא עוד

תנועה לגיל הרך

30/09/2014

קרא עוד

פרויקט לקידום הבריאות וינגייט 2012 - ספורט ומגדר

28/01/2014

קרא עוד

ביטוח למאמני ספורט

15/10/2013

קרא עוד

ביטוח בריאות למורי דרך

16/01/2014

קרא עוד