facebook tracking pixel
חיפוש סגור

עיצוב הגוף וחיזוקו באימון על הרצפה {Floor Workout} -יתרונות וחסרונות

הורדת העמוד כקובץ- pdf הורדת העמוד כקובץ word

מאת: חיה הלפרין

 
 
ה-"Floor Workout  '  הוא אימון המשתלב בשעורי קורס  מדריכי מחול אירובי ועיצוב, בדרך כלל כחלק מן השעור והוא מתבצע גם כאימון שלם בפני עצמו .
האימון בדרך זו ,מאפשר לגוף תרגול יעיל  תוך תמיכה מירבית במגעו עם הרצפה ומסייע לו בהפחתת עומס ממפרקי הרגליים ומעמוד השדרה.
 
צורת האימון נעשית בדרך כלל במנחי שכיבה{לעיתים משולבת במנחי ישיבה, או עמידת ברכיים} ,ובאה במטרה להעשיר את מגוון תרגילי העיצובוהחיזוק , לאמן קבוצות שרירים נוספות בשעור ולאפשר זוויות תרגול נוספות לקבוצות השרירים המסויימות שנבחרו לתרגול.
 
בקורסי ההדרכה למחול אירובי ועיצוב הגוף במכללה האקדמית ב וינגייט, מושם דגש על היתרונות באימון כזה וגם על חסרונותיו כלהלן:
 
היתרונות:
 
 
החסרונות:
 
 
לפיכך ולסכום: במחול אירובי ועיצוב מומלץ לשלב אימון מסוג זה עם אימוני עיצוב  וחיזוק נוספים ,הכוללים תרגילים בעמידה ,הנושאים את משקל הגוף , מאמנים את שווי המשקל ,משנים את מצב הגוף  במרחב,ומשלבים  תרגילי משיכה ונשיאת משא.

מאמרים רלוונטים נוספים

צ'י קונג ככלי טיפולי בעל עוצמה

06/02/2015

קרא עוד

הרהורי ליבי- המסע לפינלנד

10/03/2016

קרא עוד

פטנק (Petanque)

28/01/2014

קרא עוד

פסח בראי הנטורופתי

08/03/2015

קרא עוד

תואר שני במכללה האקדמית בוינגייט מוסמך במדעי החינוך הגופני (MPE) ומוסמך בחינוך לאורח חיים פעיל ובריא (MED)

20/06/2019

קרא עוד

לימודי רפואה משלימה

23/03/2014

קרא עוד