דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 12/05/2014

ספורטון מאי 2014

Contact In join Watch Like Follow
 
המכללה האקדמית בוינגייט

המכללה האקדמית בוינגייט

 

מאי 2014 
המכללה האקדמית בוינגייט


תחרויות קיאקים וסירות מפרש, בהשתתפות תלמידי המגמה הימית: 

 

התחרות התקיימה ב"מרכז הימי בחיפה". נבחרת המכללה השתתפה בכל המקצים בתחרות: קיאקים זוגי, קיאקים יחיד, סירת סנונית חתירה וסירת סנונית מפרש. בכל אחת מהתחרויות היו מקצים נפרדים לבנים ולבנות.

האווירה בקרב חברי הנבחרת הייתה מפרגנת עם בעידוד לכל אורך היום, והובילה להישגים מרשימים: קבוצת הבנים סנונית חתירה - מקום 2, קיאק זוגי בנות - מקום 3, קבוצת הבנות בסנונית מפרש - מקום 2.

לצפייה בתמונות מהאליפות ובפרטים נוספים

קיאקים


אליפות השחיה במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014

ביום רביעי ה-30.4.14, התקיימו ב"טכניון" משחקי אס"א הבינלאומיים.

ארבעה סטודנטים מנבחרת השחייה (אביגיל טל, שי בכר, אלכסיס ליאן ושירלי בן נחום) ייצגו בכבוד את המכללה במשחים השונים. האירוע היה מאורגן להפליא והמשחים הוזנקו בקצב זה אחר זה. סדר המשחים היה ידוע מראש כך שכל שחיין יכול היה להתחמם באופן אישי על מנת להכין את גופו בזמן לפני הזינוק. לתחרות הגיעו סטודנטים רבים ממגוון מוסדות אקדמיים והאווירה הייתה במיטבה. 

לתוצאות ותמונות

שחיה

 


אליפות כדור-מים במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014

70 שנה למכללת וינגייטנבחרת כדור-מים של המכללה האקדמית בוינגייט הגיעה לשלב חצי גמר התחרות שם פגשה את נבחרת "אס"א תל-אביב", נבחרת חזקה מאוד, שבין שורותיה שני שחקני נבחרת ישראל בוגרים ושני שחקני ליגה לאומית. במשחק זה נצחה נבחרת תל-אביב בתוצאה 8-19.

במשחק על מקומות שלישי-רביעי פגשה נבחרת וינגייט את נבחרת "המרכז הבינתחומי הרצליה". המשחק היה צמוד לכל אורכו ושתי דקות לסיום הובילה הרצליה בתוצאה 9-6. בחזרה מדהימה של נבחרת וינגייט, הבקיעו שלושה שערים, הפגינו חוזק בהגנה והשוו לתוצאה 9-9. בשלב ההכרעה בפנדלים ניצחה הרצליה בתוצאה 3-5 והובילה לזכייתה של נבחרת וינגייט במקום הרביעי.

ראוי לציין כי הנבחרת של וינגייט הורכבה משבעה שחקנים בלבד מהם ארבעה שחקנים אשר משחקים בליגה הארצית ושלושה שחקנים, אשר זוהי להם הפעם הראשונה בה שיחקו כדור-מים.

שחקני הנבחרת: ניצן בלנק, לירן וקנין, אופיר פרץ, מתן זכאי, יבגני רפקין, אלכס ביליאבין.

מאמן-שחקן הנבחרת: עמר נווה


אליפות הג'ודו במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014

דמות ג'ודו

במסגרת אליפות הג'ודו, השיגו משתתפי נבחרת וינגייט הישגים מרשימים: בתחרות הקבוצתית זכו הן נבחרת הנשים והן נבחרת הגברים במקום השני.

במקצים האישיים, הזוכים הם:

לודקין יבגני- מדלית זהב

יאן וינוגרדוב- מדלית זהב

תמר אלון- מדלית כסף

לי דולב- מדלית ארד 

יובל ליטמן - מקום 5

מאמן הנבחרת עומר כהן


אליפות הקראטה במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014

קארטה

במסגרת תחרויות הקראטה, השיגו משתתפי נבחרת וינגייט הישגים מצויינים: בתחרות הקבוצתית זכתה נבחרת הנשים במקום הראשון, ונבחרת הגברים זכתה במקום השני.

בתחרות האישית זכו נציגי המכללה בהישגים מרשימים: 

קראטה נשים - 

תיריז סלימאן (שנה א׳) מדלית זהב, שזכתה במדלית זהב בקרב הנשים במקצה עד 55 ק"ג

קראטה גברים - 

עומר כהן (שנה ג׳) מדלית ארד, שזכה במדליית ארד בקרב הגברים במקצה עד 84 ק"ג, קובי יונה (שנה א׳) מדלית ארד, אנטון וולודין (שנה ג׳) מדלית זהב. במקצה עד 60 ק״ג, זכה זואבי מואמן (שנה א׳) במדלית זהב.


אליפות קט-רגל במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014

קטרגל

במשחק חוץ שנערך ב- 1.4.14 נגד נבחרת מכללת בראודה ניצחה נבחרת הבנים של וינגייט בתוצאה 7-3. הצטיין במשחק אייטם מחאג'נה סטודנט שנה ג' שכבש שלושה שערים. שחקנים נוספים שכבשו שערים: שניר כהן סטודנט שנה ב' עם שני שערים, מוחמד עיסא שנה ג'  ורז לגזיאל סטודנט שנה ב' עם שער אחד לכל אחד. לצערנו לקראת סיום המשחק נפצע מוחמד עיסא ושבר את הקרסול. אנו מאחלים לו החלמה מהירה ומודים לו על תרומתו להישגי נבחרת במהלך השנה.

במשחק בית צמוד שנערך ב- 8.4.14 נגד נבחרת הטכניון, הפסידה נבחרת וינגייט בתוצאה 5-4. שחקני נבחרת המכללה שכבשו שערים: דוד גוט - קפטן הקבוצה סטודנט שנה ד', אייטם מחאגנה סטודנט שנה ג', שניר כהן סטודנט שנה ב' וחמאדה מרעי סטודנט שנה ד' שער אחד כל אחד.  

במשחק חוץ נגד נבחרת אוניברסיטת חיפה, הפסידה נבחרת המכללה בתוצאה 13-6. שחקנים שכבשו שערים: אייטם מחאגנה סטודנט שנה ג' עם חמישה שערים ושניר כהן סטודנט שנה ב' עם שער אחד.

מאמן הנבחרת: אדיר פנחסוביץ.


אליפות כדורסל במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014

כדורסל

במשחק האחרון של ליגת אס"א שיחקה נבחרת הבנים של המכללה מול נבחרתה של מכללת רופין, המדורגת במקום השני בליגה באולם נתניה בוינגייט. לצערנו, בשל פציעות והיעדרויות רבות, מנבחרת המכללה התייצבו למשחק חמישה שחקנים בלבד, שנאלצו לשחק לכל אורך המשחק, ללא מחליפים. למרות העייפות של השחקנים, הנבחרת הציגה כוח רצון עז, אך הפסידה בתוצאה 102:72.

בלטו בשורות וינגייט: אמיר מימרן ושלומי וקנין - 20 נקודות כל אחד, אסף יוגב ויניב רונאל - 12 נקודות כל אחד ודניאל בר שביט 8 נקודות . שי שגב מהמובילים בקבוצה נפצע ולא השתתף.

הנבחרת סיימה את העונה במקום ה - 9 והמכובד מתוך 14 קבוצות מכל הארץ במרחק של מקום אחד מהפלייאוף. 

נשוב ונתראה בשנה הבאה לעוד עונה מוצלחת. תודה לכל סגל השחקנים!


אליפות אתלטיקה במשחקי אס"א הבינלאומיים- 2014
אתלטיקה

במסגרת אליפות האתלטיקה, שהתקיימה באצטדיון האתלטיקה בנווה שאנן- חיפה, הציגו נציגי המכללה שיגים מרשימים. במיקום הקבוצתי זכתה נבחרת הנשים במקום הראשון כללי, ונבחרת הגברים במקום השני. הסטודנטיות והסטודנטים של המכללה הצליחו להשיג תוצאות יפות וזכו לעלות על דוכן המנצחים פעם אחר פעם מייצגים את המכללה בכבוד רב. 

לתוצאות נוספות


מרוץ 'רצים מהלב' ה-2
רצים מהלב

'רצים מהלב' היא עמותה שהוקמה על ידי רצי עלית למרחקים ארוכים, בני העדה האתיופית. העמותה מפעילה 15 קבוצות ריצה לילדים ובני נוער ברחבי הארץ, ומשתמשת בריצה למרחקים ארוכים כפלטפורמה להעברת מסרים ותכנים חינוכיים וערכיים והקניית כישורי חיים לילדים.

סרטון על פעילות העמותה 

 
 
גולת הכותרת של הפעילות השנתית היא מרוץ רצים מהלב, אליו מתאמנים הילדים מתחילת השנה. המרוץ יתקיים בבוקר ה-3/6 (ערב שבועות) במתחם הספורטק שבפארק הירקון בתל אביב. חשוב לנו לייצר עבור הילדים חוויה של מרוץ מלהיב וגדול עם אנשים רבים שירוצו לצידם, יעודדו אותם ויהוו עבורם מודלים חיוביים לחיקוי בעולם הריצה ובכלל.

סרטון על המרוץ של שנה שעברה

 
 
המרוץ כולל מקצים ל-5 ק"מ ול-1.5 ק"מ (בו משתתפים ילדי קבוצות 'רצים מהלב') ונשמח להזמין גם אותך לקחת בו חלק - מדובר באירוע משפחתי-קהילתי, ורצים רבים מגיעים עם ילדיהם כדי לרוץ איתם במשותף באחד המקצים (בנוסף למקצים שהזכרתי לעיל יש גם מקצה של 200 מטר לקטנטנים כדי שירגישו גם חלק מהחווייה.....).

תאריכי האליפויות הבאות:
                    
  • 10.6 - מפגש הוקרה לספורטאים
  • 12-15.6 - קונגרס וינגייט
      ספורטון מאי 2014   
 

צוות הספורטון:
ד"ר יואב מקל - ראש בית הספר לחינוך גופני
רמי גרסון - מרכז פעילויות הספורט
ענבל וסרמן - עורכת
ד"ר אילת דונסקי - הגהה ועריכה



אבטחה וחירום

 

 

 

יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009* או שלחו לנו מייל


 

 

 

 

מאמרים רלוונטים נוספים

ספורטון מאי 2014

12/05/2014

קרא עוד

ספורטון יוני 2014

09/06/2014

קרא עוד

ספורטון אפריל 2014

03/04/2014

קרא עוד

ספורטון פברואר 2014

27/01/2014

קרא עוד

ספורטון מרץ 2014

02/03/2014

קרא עוד

ספורטון דצמבר 2014

10/12/2014

קרא עוד