דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 03/04/2014

ספורטון אפריל 2014

 
Contact In join Watch Like Follow
 
המכללה האקדמית בוינגייט

המכללה האקדמית בוינגייט

 

אפריל 2014 
המכללה האקדמית בוינגייט

סיקור אליפות החורף של משחקי אס"א 2014 באילת

אליפות החורף של משחקי אס"א, אירוע הספורט המרכזי של השנה, התקיימה בין התאריכים 9.3.14-12.3.14. ביום ראשון, גשום במיוחד, יצאה מוינגייט משלחת של כ-100 סטודנטים נרגשים וחדורי מוטיבציה לכיוון אילת. הסטודנטים התארחו במלון "קלאב הוטל" ונהנו מאווירה סטודנטיאלית, שכללה יצירת קשרים עם סטודנטים ממכללות ואוניברסיטאות מכל הארץ. למרות קבלת הפנים הגשומה, התעוררו המתחרים ביום השני, לבוקר חמים לקראת פתיחת המשחקים הרשמיים. לצפייה בתמונות מהאליפות.

אילת

הישגי נבחרת הכדורסל (סטריטבול) - גברים

השנה בניגוד לשנים קודמות כללה האליפות משחקים של סטריטבול - משחק כדורסל שבו כל קבוצה מורכבת משלושה שחקנים ומחליף.

ברביעיית הטורניר הראשית במשחק זה, ייצגו את המכללה עמית שירן וגל אורלביץ' סטודנטים משנה ג', שי שגב סטודנט משנה ב' ושלומי וקנין סטודנט משנה א'. הנבחרת סיימה במקום השלישי בבית, לאחר שביום הראשון למשחקים הפסידה הרביעייה, לנבחרת המכללה למנהל, בתום משחק צמוד לכל אורכו. בסיומו של משחק זה שיחקה נבחרת וינגייט נגד אלופת הטורניר - נבחרת הטכניון. במשחק זה ניכרו הבדלי הרמות בין הקבוצות וכן השפעת ההפסד במשחק הקודם, דבר שהוביל להפסד נוסף. לעומת זאת, ביום השני של התחרויות, ניצחה נבחרת וינגייט את נבחרת אוניברסיטת בן – גוריון בתוצאה של 8:7  במשחק צמוד ומותח.

בטורניר "הפרס" המשני ייצגו את נבחרת וינגייט אמיר מימרן , מיקי ג'ולס ואיתי מוסניקוב סטודנטים משנה א' ורן גולד סטודנט משנה ב' וסיימו במקום השלישי בטורניר. ביום הראשון למשחקים הפסידה הנבחרת בשני משחקים 'על הבאזר' (בשניה האחרונה של המשחק) נגד נבחרת המכללה האקדמית ת"א-יפו וכנגד נבחרת אוניברסיטת בן גוריון". למרות ההפסדים והחלטות שנויות במחלוקת של השופטים, השחקנים התעלו על עצמם ביום השני לתחרויות וניצחו בתוצאה יפה של 5:0 את נבחרתהאוניברסיטה הפתוחה. 

מאמן הנבחרות - יו"ר אגודת הסטודנטים, סיני משה רובינשטיין.

כדורסל

 


הישגי נבחרת הכדורסל (סטריטבול) - נשים

ברביעיית הטורניר ייצגו את המכללה חן הולצר סטודנטית משנה א', שני נאות סטודנטית משנה ג', אולגה ליטבין סטודנטית משנה ב', מור חדד סטודנטית משנה ג'.

המשחקים חולקו לפי בתים ושוחקו לפי שיטת הבתים: כל משחק נמשך עשר דקות או עד 21  נקודות. בכל יום התקיימו שני משחקים, במרווחים צמודים.

החוויה היתה עוצמתית לאור העובדה שהמשחקים נערכו בליבה של טיילת אילת, מה שגרם לעוברי אורח לבוא לצפות וכמובן לעודד.

עקב שינוי יזום בלו"ז של המשחקים ע"י המארגנים, שלא הועבר לידיעת שחקניות הנבחרת, הנבחרת לא הופיעה לאחד המשחקים וקיבלה הפסד טכני. עובדה זו פגעה בתחושת ההישג שליוותה את השחקניות קודם, והובילה לירידה במוטיבציה שלהן במשחקים הבאים. למרות זאת, האליפות נחקקה כחוויה מהנה.

כדורסל נשים

הישגי נבחרת הקט-רגל- גברים

 

לאחר תקופת רגיעה ללא משחקים במהלך תקופת המבחנים, שיחקה נבחרת המכללה באליפות ארבעה משחקים קשים. היום הראשון של האליפות נפתח בתיקו מול נבחרת מכללת אפקה, והפסד במשחק מול נבחרת המכללה למנהל (שניצחה בטורניר). בנוסף לכך, שוערה הראשון של הנבחרת, רוני גואטה סטודנט משנה ד', עבר פציעה בברך.

היום השני נפתח בניצחון חשוב נגד נבחרת מכללת אוהלו, אשר הגדיל את הסיכויים לעלות לשלב הבא, במשחק המכריע נגד נבחרת מכללת עמק יזרעאל. למרות הציפיות הפסידה נבחרת וינגייט במשחק זה ואיבדה את הסיכוי לעלות לשלב הבא. 

למרות ההפסד, ניכר כי ההשתתפות במשחקים תרמה מאד לגיבוש הקבוצתי ולהנאה של חברי הקבוצה. 

מאמן הנבחרת: אדיר פנחסוביץ.

קטרגל

הישגי נבחרת הקט-רגל- נשים

 

נבחרת הנשים של וינגייט שיחקה במסגרת בית ב' מול נבחרות מכללת רופין, מכללת המרכז הבינתחומי, אוניברסיטת בן גוריון והטכניון. את השלב הזה סיימה הנבחרת עם שלושה ניצחונות והפסד אחד ועלתה מהמקום השני לשלב רבע הגמר.

ברבע הגמר שיחקה נבחרת וינגייט נגד נבחרת מכללת אוהלו וניצחה בתוצאה 0:1.

בחצי הגמר שיחקה נבחרת וינגייט נגד נבחרתה של מכללת רופין ובסיומו של משחק צמוד ומותח, נחלה הנבחרת הפסד צורם בתוצאה 1:0. 

'שאפו' על הנחישות וההישג המכובד של הנבחרת!

קטרגל נשים

הישגי נבחרת טניס שולחן- נשים וגברים

 

ביום הראשון לתחרות התקיימו המשחקים הקבוצתיים. נציגי נבחרת הבנים של המכללה היו: עדיאל אידלמן, יבגני רפקין ומורן יפה,  נציגות נבחרת הבנות: גל רוזנבלט, לימור זנזורי ומעיין הושיר

בתחרויות השתתפו שחקנים מהרמות הגבוהות ביותר בארץ. נבחרת הבנים של המכללה נתנה 'פייט' רציני מול המתמודדים, אך למרות זאת, סיימה מקום אחד לפני אחרון בזכות ניצחון אחד.

בתחרויות של הבנות השתתפו שמונה קבוצות (כמות כפולה מאשר בשנים הקודמות). התחרות הייתה מרתקת, הודות להשתתפותן של מספר שחקניות חדשות בנבחרות השונות וכן אחת מהשחקניות המובילות בארץ, אשר העלו את רמת המשחקים. כל המשחקים היו צמודים, למרות זאת לא הצליחה נבחרת הנשים להעפיל לשלב הבא.

ביום השני התקיימו המשחקים האישיים. בתחרות השתתפו 8 בנות בלבד מכלל הנבחרות, שהציגו רמה גבוהה. לימור ומעיין מהמכללה עשו כמיטב יכולתן, אך הפסידו מול יריבות מקצועיות ומנוסות יותר. גל זכתה במקום השלישי, לאחר משחק מותח ומורט עצבים מול שחקנית הגנה מהטכניון שנגמר בתוצאה 3:2 במערכות בזכות הפרש קטן במערכה השלישית (17:15 לאחר הארכה). זאת לאחר שיום קודם הפסידה לאותה שחקנית בתוצאה 3:2. 

במקום הראשון זכתה כרמית דור מהמרכז הבינתחומי, שחקנית ליגת העל בטניס שולחן, ובמקום השני זכתה אולגה מהטכניון אשר בשנים האחרונות זכתה במקום הראשון באליפות אס"א.

מאמן הנבחרת – עדיאל אידלמן

טניס

הישגי נבחרת האקווטלון והשחיה

 

השנה השתתפו בתחרויות האקווטלון והשחייה מתחרים ברמה גבוהה יותר מבשנים קודמות ולמרות זאת הספורטאים של המכללה הציגו יכולת מרשימה ומעוררת כבוד. תחרות האקווטלון כללה שלושה חלקים: קטע ריצה למרחק של 3 ק"מ, קטע שחיה למרחק של 400 מטר בים וקטע ריצה נוסף למרחק של 1.5 ק"מ.

ביום המשחקים הראשון סיימה נבחרת הבנות של וינגייט במקום הקבוצתי השלישי ונבחרת הבנים סיימה במקום הקבוצתי השמיני. 

ביום המשחקים השני התקיימה תחרות השחייה במים פתוחים למרחק של 2.5 ק"מ בים. 

בתחרות זו סיימה נבחרת הבנות של וינגייט במקום הקבוצתי הראשון, עם הישג מרשים לאביגיל טל, סטודנטית משנה א', שסיימה במקום הראשון הכללי מבין הנשים עם תוצאה של 36:52 דקות. קבוצת הבנים סיימה במקום הקבוצתי השביעי. 

הנבחרת חדורת מוטיבציה ומתכוננת למשחקי אס"א הבינלאומיים הקרבים ובאים.

מאמנת הנבחרת, ירדן הר-לב.

70 שנה למכללת וינגייט

הישגי נבחרת הכדורעף

 

כחודשיים לפני הטורניר באילת התחילו קבוצות הנשים והגברים של נבחרות כדורעף החופים של המכללה "לחמם את המנועים", לחוש שוב את החול בכפות הרגליים, את הרוח הקרירה שנושבת בעורפם ובעיקר את התשוקה למשחק הנהדר.

בהובלתו של המאמן עומרי בן פורת ובעזרתם של הקפטנים השאפתנים ענבל שלומי שיר ופאבל פולקוב נבנו שתי קבוצות של לוחמים, שמורכבות מוותיקים וצעירים, מקצוענים וחובבנים גם יחד!

תקופת ההכנה הייתה מצוינת וכך הורגש גם בתחילת הטורניר, כשביום המשחקים הראשון מבטיחות כמעט בוודאות את העלייה לשלב הבא - גם קבוצת הנשים וגם הגברים. ביום המשחקים השני הבטיחו שתי הקבוצות את השתתפותן בחצי הגמר.

לבסוף סיימה קבוצת הנשים במקום הרביעי מתוך 13 קבוצות, וקבוצת הגברים סיימה במקום השלישי מתוך 14 קבוצות.

תקופה זו הייתה נהדרת לגיבוש ולתחרותיות יוצאת דופן! הנבחרת ממשיכה להתאמן לתחרויות אס״א הבין-לאומיות שיתקיימו בחודש מאי.

מאמן הנבחרת, עומרי בן פורת

כדורעף

תוצאות נוספות

 

ריצת שטח (5 ק"מ)- נבחרות הנשים והגברים של המכללה סיימו במקום הראשון!

את נבחרת הנשים ייצגו רוני גדיש ואזאוונט טקה שחצו את קו הגמר יד ביד במקום הראשון ובתוצאה של 17:30 ד'. ליאור גלילי סיימה במקום השלישי בתוצאה של 19:59 ד'.

את נבחרת הגברים ייצגו אמרה גרמה שסיים במקום הראשון האישי בתוצאה של 14:13 ד', אגזי גואדה שסיים במקום השלישי בתוצאה של 14:30 ד', אמיר רמון שסיים במקום הרביעי בתוצאה של 15:23 ד' ואשר תקה שסיים במקום החמישי בתוצאה של 15:27 ד'.

טניס- נבחרת המכללה סיימה את שלב הבתים במקום הראשון, אך נכנעה לנבחרת המרכז הבינתחומי בשלב חצי הגמר בתוצאה 2:1 במערכות. הנבחרת סיימה במקום הרביעי.

שחמט- נבחרת המכללה סיימה במקום השמיני והאחרון.

אנשים מעודדים

תאריכי האליפויות הבאות:

                  

  • 11-15.5 - משחקי אס"א הבינלאומיים
  • 10.6 - מפגש הוקרה לספורטאים
  • 12-15.6 - קונגרס וינגייט

      יומן   


| סיקור משחקי הליגה |

נבחרת הכדורסל

כדורסל

 

 

 

לאחר החזרה מאילת ורגע לפני סיום העונה יצאה נבחרת הכדורסל של המכללה למשחק חוץ קשה נגד אוניברסיטת בן גוריון בבאר- שבע. המשחק היווה קרב על המקום בפלייאוף בין נבחרת וינגייט המדורגת במקום התשיעי לבין נבחרת בן גוריון, שמדורגת במקום השמיני. המשחק היה צמוד לכל אורכו וברובו הובילה נבחרת וינגייט. עם זאת, בחלקו האחרון של המשחק, שחקני נבחרת המכללה, שהגיעה בסגל מצומצם של תשעה שחקנים, התעייפו, איבדו כדורים וביצעו עבירות מיותרות, אשר נתנו יתרון לבן גוריון, והובילו להפסד של שתי נקודות 75:77 לנבחרת בן-גוריון. 

ראויים לציון בנבחרת וינגייט: אמיר מימרן ושלומי וקנין שקלעו 20 נקודות כל אחד, גל אורלביץ' ושי שגב שקלעו 12 נקודות כל אחד,  יניב רונאל שקלע 6 נקודות ורן גולד שקלע 5 נקודות. 

עד כה השיגה הנבחרת ארבעה ניצחונות וקבעה שיא של חמש השנים האחרונות.

משחק סיום העונה יתקיים בוינגייט, ביום שישי ה - 11/04/2014 בשעה 14:30 באולם נתניה. ציבור הסטודנטים מוזמן לבוא, לעודד ולחלוק כבוד לסגל הנבחרת שמסיימת עונה גדולה והיסטורית במקום התשיעי מתוך 14 קבוצות בליגה ובמרחק נגיעה מהפלייאוף. 

בשנה הבאה מבטיחים השחקנים להיכנס לפלייאוף ולטפס בו הכי גבוה שאפשר.

מאמן הנבחרת, סיני רובינשטיין


נבחרת הקט-רגל

קטרגל

 

 

אחרי האליפות באילת חזרה הנבחרת מגובשת ונחושה למשחק נגד נבחרת בית ברל. הנבחרת הציגה משחק הרואי וניצחה ניצחון חשוב בתוצאה של 8:3. את השערים הבקיעו רז לגזיאל, סטודנט משנה ב', מוחמד טאהא, סטודנט משנה ב', מוחמד אבו חליל סטודנט משנה א', דוד גוט, הקפטן וסטודנט שנה ד', איתי כספי, סטודנט משנה ד' שסיים עם צמד שערים, חמאדה מרעי, סטודנט משנה ד', ואדיר פנחסוביץ סטודנט משנה ג' שנכנס למשחק וגם כבש שער. 

מאמן הנבחרת, אדיר פנחסוביץ


צוות הספורטון:

ד"ר יואב מקל - ראש בית הספר לחינוך גופני

רמי גרסון - מרכז פעילויות הספורט

ענבל וסרמן - עורכת

ד"ר אילת דונסקי - הגהה ועריכה



אבטחה וחירום

יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009* או שלחו לנו מייל


להסרה לצמיתות מהרשימה לחצו כאן: Unsubscribe me from this contact list

 

 

 

מאמרים רלוונטים נוספים

ספורטון יוני 2014

09/06/2014

קרא עוד

ספורטון אפריל 2014

03/04/2014

קרא עוד

ספורטון פברואר 2014

27/01/2014

קרא עוד

ספורטון דצמבר 2014

10/12/2014

קרא עוד

ספורטון מרץ 2014

02/03/2014

קרא עוד

ספורטון ינואר 2014

29/12/2013

קרא עוד