דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המשך קריאה - אליפות המכללה בכדורעף חופים

במסגרת האירוע הופעלה מוזיקה, הושמעה פרשנות וחולקו ארטיקים ע"י אגודת הסטודנטים.

ניתן לחלק את תוצאות הטורניר לשלושה סעיפים:

הפתעה הטורניר - "אלקביסה" של אחמד אייב סטודנט שנה ג'- אחמד החליט להקים נבחרת של המגזר שתכלול בתוכה שחקנים חסרי ניסיון, כשבהובלתו בעזרת האימונים שביצעו לפני הטורניר, הצליחו להגיע לגמר ולסיים במקום השני והמכובד עד מאוד (כשבחצי הגמר הם מנצחים את הפייבוריטים של הטורניר "פלפלים צהובים" של זוהר שושן).

אכזבת הטורניר - "שרית והנגרים" של שרית מיכאלי משנה ב', אין ספק אכזבת הטורניר, הקבוצה שהכילה שחקנים ושחקניות לא רעים בכלל, בהובלתה של שרית מיכאלי - שחקנית נבחרת האולמות של המכללה לא הצליחה להשיג אף לא ניצחון אחד.

הצלחת הטורניר - "חמאת בוטנים" של ג'ניפר סטאדין סטודנטית שנה ב'. למי שזוכר, כבר בשנה שעברה זכתה "חמאת בוטנים" בתואר הפתעת הטורניר, אבל הפעם הם לא הסתפקו בזה. עם הרבה אהבה והרבה חברות מצליחים חמאת בוטנים להגיע לגמר ולנצח למרות פיגור 13-11 בתוצאה 15-13 את "אלקביסה" ולזכות לראשונה בתואר  אלופי המכללה.

תודה רבה לכל מי שלקח חלק בארגון הטורניר - נתראה בשנה הבאה!

* חשוב לציין שענף כדורעף החופים עשה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות, כשכבר השנה נפתחת לראשונה  נפתחה מגמת כדורעף חופים בביה"ס א.ד גורדון בת"א, שכל עיסוקה בפיתוח שחקני כדורעף חופים ללא קשר לכדורעף אולמות, צעד משמעותי לענף. 

עומרי בן פורת

מאמן נבחרת אס"א בכדורעף/חופים

מאמרים רלוונטים נוספים

ליגת אס"א בכדורסל גברים

05/07/2018

קרא עוד

ספורטון - דצמבר 2017

05/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה - אליפות המכללה בכדורעף חופים

05/07/2018

קרא עוד

המשך קריאה - מרוץ ע"ש עמיצור שפירא ז"ל ה - 44

05/07/2018

קרא עוד