דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אקווטלון

אליפות החורף של אס"א באילת מתקיימת כמידי שנה בחודש מרץ, וזו מסמלת את השיא הראשון של עונת התחרויות עבור נבחרות האקווטלון והשחייה של המכללה.

על אף שתחילת האימונים הקבוצתיים בזמן פעילות אס"א החלה רק כחודשיים לפני האליפות, עקב שיפוצים בבריכה, שנמשכו זמן רב מהצפוי, ההכנות לתחרויות החלו עם תחילת שנת הלימודים, כאשר כל חברי הנבחרת התאמנו עצמאית על פי תכנית אימונים מסודרת. אודות לבניית נבחרות איכותיות ורציניות אשתקד, היה ברור, ששום מכשול לא ימנע מהקבוצה להמשיך להתאמן ולהתכונן על הצד הטוב ביותר. עם החזרה לשגרה, נערכו מיונים לשתי הנבחרות הללו, ולאחר סינון קפדני הצטרפו כמה סטודנטים חדשים משנה א' אשר השתלבו במהרה ויתרה מזו העלו את הרמה. מתוך 22 סטודנטים בשתי הנבחרות יחד, נבחרו 14 סטודנטים ראויים לייצג את המכללה במקצים השונים, אקווטלון (3 ק"מ ריצה + 400 מטר שחיה + 1.5 ק"מ ריצה) ומשחה 2.5 ק"מ במים פתוחים.

שלושה ימי תחרות מוצלחים מאחורינו וגאווה גדולה בליבנו. כל מי שייצג את המכללה האקדמית בוינגייט, בענף אחד או יותר, תרם למאמץ הקבוצתי. בראייתי כמאמנת הנבחרות מזה שלוש שנים, אין זה משנה כמה ניקוד כל אחד תרם, אלא מה שמשנה זה שכל אחד התאמץ כמה שיותר והוסיף הכי הרבה נקודות שהצליח.

הדירוגים הקבוצתיים מראים בצורה משמעותית את חזקה של הקבוצה כקבוצה וניתן להבין זאת באמצעות משפט מפתח אחד שאומר: השלם גדול מסכום חלקיו.

אברמיקו, רמי, הילה וניר - תודה והערכה רבה על ארגון מופתי ומעטפת מקצועית תומכת שאתם מעניקים לנבחרות אס"א לאורך כל השנה.

ברכות לכל הספורטאים והמאמנים על ההישגים בענפים השונים!

בברכה,

ירדן הר לב

אקווטלון  אקווטלון

 

 

מאמרים רלוונטים נוספים

כדורסל נשים

05/04/2016

קרא עוד

גלישת רוח

04/04/2016

קרא עוד

כדורעף חופים

05/04/2016

קרא עוד

קטרגרל נשים

05/04/2016

קרא עוד

אקווטלון

04/04/2016

קרא עוד

קטרגל גברים

05/04/2016

קרא עוד