דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 16/02/2019

פוקס, אורלי

ד"ר אורלי פוקס מרצה וחוקרת במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. את לימודי הדוקטורט השלימה בחוג ללקויות למידה באוניברסיטת חיפה בהנחיתם של פרופ' אבי קרני וד"ר אסתר עדי-יפה. עבודת הדוקטורט עסקה במאפייני הלמידה והזיכרון בקרב בעלי ADHD ותרומת התרופה ריטלין בהקשר זה לאוכלוסיה מיוחדת זו.

שימשה שנים ברשות המחקר כיועצת ומעבדת נתונים כמו גם מנחה להוראה המכשירה סטודנטים להוראת החינוך הגופני בבתי הספר. מלמדת סטטיסטיקה ושיטות מחקר ומנחה מורים לחינוך גופני בשנתם הראשונה בהוראה.

תחומי ענין: תהליכי למידה וזיכרון בקרב אוכלוסיות רגילות ומיוחדות ובתוכן בעיקר בעלי ADHD; למידה מוטורית ומאפייני הלמידה הפרוצדוראלית; מדידה והערכה, שיטות מחקר וסטטיסטיקה.

פרסומים 

Fox, O., Adi-Japha, E., Karni, A. The effect of a skipped dose (placebo) of methylphenidate on the learning and retention of  motor skill in adolescents with Attention Deficit Hyperactivity Disorder. European Neuropsychopharmacology (2013). 0.1016/j.euroneuro.2013.11.005.ppp


Adi-Japha, E., Fox, O., & Karni, A. (2011). Atypical acquisition and atypical expression of memory consolidation gains in a motor skill in young female adults with ADHD.Research in Developmental Disabilities, 32, 1011-1020.

 


שובל, א., שוויד, י., פוקס, א., וזאב, א. (2008). עמדותיהם של מורים לחינוך גופני ביחס לתכנון ההוראה. בתנועה, ט, 1 9-36.


 כנסים

 Fox, O., Adi-Japha, E., & Karni, A. (2013). Skipping a dose of methylphenidate can reduce motor skill acquisition but not retention in ADHD. Presented at The Influential Child: When Biology Meets Psychology. The Hebrew University of Jerusalem.

 


Zach, S., Inglis, V., Fox, O., & Berger, I. (2013). Orienteering in early childhood – Development of spatial perception and attention. Presented at The ISSP 13th world congress of sport psychology. Beijing, 21-25 July, China, 2013.

 


פוקס, א. (2013). למידה ושימור בקרב מתבגרים עם ADHD: כוחה של מנת מתילפנידאט ביום הלמידה. חינוך קוגנטיבי, השתנות, למידה, מוח ומה שביניהם. אוניברסיטת בר-אילן


.Fox, O., Adi-Japha, E., & Karni, A. (2013). The consolidation and retention of a motor skill in young female adults with ADHD. Presented at The ADHD Worldwide – The 1st Joint Meeting. Tel-aviv, Israel

 


Fox, O., Adi-Japha, E., & Karni, A. (2012). The consolidation and retention of a motor skill in young female adults with ADHD: shorter practice is better?  Satellite Meeting: New strategies to optimize the acquisition and consolidation of motor skills. Presented at The Federation of European Neuroscience Societies (FENS), 8th FENS Forum of Neuroscience. Spain, Barcelona

 


Fox, O., Karni, A., &  Adi-Japha, E. (2012). The consolidation and retention of a motor skill in young female adults with ADHD: shorter practice is better? Presented at The The Eighth Computational Motor Control Workshop (CMCW), Ben-Gurion University of the Negev.

 


 

מאמרים רלוונטים נוספים

איילון,משה

16/02/2019

קרא עוד

נץ, יעל

16/02/2019

קרא עוד

הוצלר, ישעיהו

16/02/2019

קרא עוד

אבוגוס שמחה

16/02/2019

קרא עוד

טלמור, רחל

16/02/2019

קרא עוד

קאופמן, חיים

16/02/2019

קרא עוד