דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 18/01/2012

ידיעון ינואר 2012 - 2

Contact In join Watch Like Follow
המכללה האקדמית בוינגייט

חגיגות המים 2012 : "המים ככלי טיפולי"

 

מיטב המורים בתחום הטיפול במים ביחד עם מריו ג'הארה - מהאבות המייסדים של העבודה הטיפולית במים- מורה ובעל שם עולמי ישתפו אותנו בידע ובניסיון שצברו. מבין הסדנאות תוכלו לבחור את הנושא המעניין אתכם ביותר כגון: "טראומה וטיפול במים" בהנחיית רות בן אשר, "יוגה בציפה" בבריכת המלח בהנחיית ליסה ולדבאום, "השקט בתוכנו" בהנחיית טובה רוזן, "לידה פעילה במים" בהנחיית טל הלוי ממרכז הלידות הטבעיות במים - ג'הארה דולה, סדנת ריפוי במים וחשיפה להידרותפיה בהנחיית אסנת דואר ועוד סדנאות של טיפול בקערות טיבטיות במים, שיאצו במים וגם סדנה עם דולפינים.
לפרטים נוספים


מפגש שישי-אישי

מפגש שישי-אישי
בעולם עתיר גירויים, התמודדויות ומצבי מתח ולחץ יש כלים לשיפור ההתמודדות בחיים האישיים והמקצועיים כאחד. "המודל הדולפיני" הוא מודל מטפורי המושתת על דימויים מעולם החי ומסייע להתבונן בחכמה ובהומור במצבי חיים שונים. המודל מעניק כלים לאסרטיביות, התמודדות עם רגשות קשים, התמודדות עם ביקורת וכוחנות, הצבת גבולות, שינויים ואתגרים, זוגיות מודרנית, יחסי הורים-ילדים, שינויים בקריירה, ניהול מו"מ וקבלת שירות.
לפרטים נוספים
 

בתנועה זורמת - מנחים לפעילות תינוקות במים

חדשות המכללה

 "הכשרתון" הכשרה להוראה
  • 20-21.1 - טיול ג'יפים להר כרכום
  • 23.1 - יום עיון "הקיפוזיס של גיל ההתבגרות"
  • 22.2 - יום עיון תזונה בהריון ואחרי הלידה/ יוגה בהריון
  • 9.3 - מפגש שישי-אישי
  • 18.3טיול מאורגן למרוקו - Winclub
  • 15-18.3 - קונגרס וינגייט למדעי הספורט והפעילות הגופנית
  • 30.3 - השתלמות אילוף כלבים
  • 20.4 - כנס מחול אירובי
  • 6-9.5 - משחקי אס"א הבי"ל
  • תוכנית מיוחדת למצטיינים בהוראה
 
ניוזלטר ארכיון הבוגרים

גם חינוך, גם בריאות- כבר מימי הרמב"ם

פעילות גופנית מוגדרת כתנועה גופנית המבוצעת על ידי שרירי השלד, שתוצאותיה היא הוצאת אנרגיה. אימון גופני הוא פעילות גופנית מובנית ומתוכננת החוזרת על עצמה המיועדת לשיפור ולשימור מגוון רחב של מרכיבי כושר גופני  (זריזות, מהירות, כוח, גמישות, סבולת). האימון מהווה חלק מתהליך האימונים בפעילויות ספורט שונות.
לקריאת המשך הכתבה
גם חינוך, גם בריאות- כבר מימי הרמב"ם
 

קורס מחול מזרחי למתקדמות


הסוכנות היהודית רוצה אותך

כ- 1,000 צעירים ישראלים יחלו לצאת בחודשי מאי-יוני 2012 ברכבת אווירית להדריך במחנות הקיץ של הקהילות והארגונים היהודיים בצפון אמריקה.  בימים אלה עומדת הסוכנות היהודית בשלהי שלבי איתור וגיוס מועמדים צעירים, ערכיים ובעלי זיקה לעשייה חינוכית ומקצועית בתחומי הספורט השונים, המעוניינים לקחת חלק במפעל החשוב והמאתגר של שליחות. השליחים, שיוכשרו ע"י הסוכנות היהודית לקראת שליחות זו, ישהו במחנות כחודשיים וידריכו כ- 100,000 ילדים, בני נוער וסטודנטים, בכ- 200 מחנות קיץ יהודיים ברחבי היבשת.
לקריאת קול קורא לשליחות במחנה קיץ בחו"ל

הסוכנות היהודית רוצה אותך


 

דרושים בספורט​

 משרות


קונגרס וינגייט למדעי הספורט והפעילות הגופנית 2012


המכללה האקדמית בוינגייט בפייסבוק

יד על הלב- נכון שלא שיתפת עד היום בפייסבוק את "המכללה האקדמית בוינגייט" ? לא חבל ? לא רוצה שגם אחרים יקראו ? אל תהיה רכושני, לחץ על הכפתור "שתף בפייסבוק". תודה.
פייסבוק

 

 


יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009* או שלחו לנו מייל
להסרה לצמיתות מהרשימה לחצו כאן: Unsubscribe me from this contact list