דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 22/11/2011

ידיעון נובמבר 2011 - 2

 
Contact   Watch Like Follow
ידיעון נובמבר 11

 הכשרה בפסיכולוגיה של הספורט

 פסיכולוגיה של הספורט תוכנית ההכשרה בפסיכולוגיה של הספורט נולדה כצורך לתת מענה לעליית המודעות לחשיבות ההיבטים הפסיכולוגיים בעולם הספורט ועקב הביקוש הגובר והולך לפסיכולוגים אלו באגודות/התאחדויות וקבוצות שונות בארץ. תוכנית ייחודית ומרתקת זו נפתחת לראשונה בארץ והיא מיועדת להכשיר פסיכולוגים בעלי תואר שני לעבודה עם ספורטאים ופעילים בעולם הספורט בכלל.
להמשך הכתבה ופרטים על קורס הכשרת פסיכולוגיה בספורט
 

 אימון קבוצות – אווירה אישית במחיר אנושי...

  אימון קבוצות – אווירה אישית במחיר אנושי... תחום אימוני הכושר הפרטיים צבר תאוצה בשנים האחרונות. אנשים רבים משלמים, מעבר למנוי חדרי הכושר, גם על "חבילות" אימונים אישיים או שדואגים שמאמן פרטי יגיע לביתם. היתרונות גדולים וברורים, יכולת לדיוק באימון, להתאמתו לצרכים וליכולות האישיות, דרבון רב בהתמדה וכד'. מאידך, עלות האימונים הפרטיים לא זולה וגם יכולת ההתמדה להתאמן לבד לא מתפתחת. המדריך הופך במקרים רבים למעין "שוטר", מי שממונה על תחום הספורט אצל אותו אדם. להמשך הכתבה  

חדשות המכללה

 "הכשרתון" הכשרה להוראה
  • 18.3.12 טיול מאורגן למרוקו - Winclub
  • 4.11 - השתלמויות מחול חצי שנתיות
  • 30.12 כנס סיבולת והכנה ישירה למרתון
  • 15-18.3.12 - קונגרס וינגייט למדעי הספורט והפעילות הגופנית
  • חדש! השתלמויות חד-יומיות למדריכים
  • תוכנית מיוחדת למצטיינים בהוראה
 
ניוזלטר ארכיון הבוגרים

רפואה משלימה לבעלי חיים

 
רפואה משלימה בבני אדם נחשבה עד לפני כעשור שנים תחום מיסטי, ועל סף ה“וודו“. מעטים האנשים שהאמינו והשתמשו בתחום זה עבורם,אך בעקבות סיפורי הצלחה רבים , גדלה ההתענינות וכפועל יוצא החלו בתי חולים שונים בארץ וקופות החולים להעסיק מטפלים ברפואה משלימה. 30% מאוכלוסיית ישראל נכון לתקופה זו מדובר על כ שמקבלים או קיבלו טיפולים של רפואה משלימה.
לקריאת המשך הכתבה
 
 רפואה משלימה לבעלי חיים

 

דרושים בספורט

 עטים חדש באתר המכללה!

המכללה האקדמית בוינגייט בפייסבוק 

יד על הלב- נכון שלא שיתפת עד היום בפייסבוק את "המכללה האקדמית בוינגייט" ? לא חבל ? לא רוצה שגם אחרים יקראו ? אל תהיה רכושני, לחץ על הכפתור "שתף בפייסבוק". תודה.

פייסבוק

 

יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009*​​​​​​​