דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שיווק באינטרנט זה עניין למקצוענים

מה זה שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט מאגד בתוכו מגוון רחב מאוד של מקצועות, הוא התחום החם ביותר בעולם השיווק. שיווק באינטרנט הינו מנוע הצמיחה של עסקים קטנים כגדולים. וכיום אי אפשר להתעלם מנוכחותו.

מטרות השיווק באינטרנט 

מטרות השיווק באינטרנט הינן מגוונות כאשר המטרה העליונה הינה שיפור הבולטות של האתר ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. המטרה השנייה בחשיבותה  הינה הבאת גולשים כאשר איש השיווק באינטרנט חייב להיות יצירתי ולהפעיל טכניקות יעילות להגדלת מספר המבקרים באתר. לאתר צרכים ורצונות של קהלים שונים, לפתח כלים לשמירה על קשר עם לקוחות וצרכנים עתידיים. המטרה השלישית של איש השיווק הינה לדעת מי הם הגולשים באתר, עליו לבצע ניתוח / פילוח מהיכן מגיעים הגולשים לבצע ROI , לבדוק מהיכן בורח הגולש ועוד.

פעילות איש השיווק באינטרנט:

בקורס שיווק ופרסום בגוגל וברשתות חברתיות נלמד ונקים אתר אינטרנט, נלמד מה זה קידום אורגני ומה זה קידום ממומן, נצלול אל עולם הרשתות החברתיות ועוד ועוד.

הקורס מתאים למאמן הכושר, למטפל הנטורופט, למורה הדרך אשר מעוניין לבנות לו אתר, הדף מעריצים בפייסבוק, לפרסם בגוגל והכל במחיר הקורס.

את הקורס מעביר אבישי פרוינד מוסמך (MBA) במינהל עסקים בביה"ס לניהול ובביה"ס להנדסה אוניברסיטת בן גריון, אחד מהדמיות הוותיקות בתחום השיווק באינטרנט. אבישי פרוינד מרצה מבוקש באקדמיה ובימי עיון, אבישי פרוינד מייעץ ומלווה גופים גדולים כקטנים ונחשב כאחד מהמומחים בתחומו בישראל.