דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 06/05/2013

ידיעון מאי 2013

 
Contact   Watch Like Follow
המכללה האקדמית בוינגייט
 
המכללה האקדמית בוינגייט
 

 

 

 


כאשר הידע פוגש את החוויה

אם מעניין אותך להתעמק בטיפול בהתמכרויות, ללמוד את הפסיכותרפיה של הטאותרפיה, של הגישות הדינאמיות הקלאסיות ושל 12 הצעדים, לעשות אינטגרציה עם התיאוריות הקלאסיות, ללמוד פסיכואנליזה בודהיסטית וטאואיסטית, להתעכב על ההיבטים הטכניים והיישומיים הנגזרים מהן, אנו מזמינים אותך לעשות זאת איתנו, בתוכנית ייחודית, מאתגרת, התכנית ללימודי טאותרפיה היא הפתרון. לקריאת המשך הכתבה

כאשר הידע פוגש את החוויה

אוכלים בריא

הטבה מיוחדת לסטודנטים של וינגייט: כרטיס לכל הרצאה/סדנת בישול ב-40 ש"ח בציון קוד 503 בהזמנת כרטיסים מראש


שיקולים פיזיולוגיים וביטויים המעשי לאימון מטבולי בכדוריד

מחקרים רבים מצביעים על שיפור ניכר בתפקודו של המבוגר והזקן בעקבות פעילות גופנית מותאמת בחדר כושר. שינויים ביולוגיים בגיל משחק הכדוריד הוא ספורט אולימפי המשוחק באופן מקצועני במדינות רבות באירופה (ונלמד בקורס מדריכי כדוריד). זהו משחק מודרני, מהיר, המתאפיין בהופעות אתלטיות מדהימות של הספורטאים, המסוגלים לבצע מהלכים שונים של קפיצות, ריצה, שינוי כיוון ותנועה הנקבעים על ידי המצב הטקטי עם ובלי הכדור.
שיקולים פיזיולוגיים וביטויים המעשי לאימון מטבולי בכדוריד
 

חדשות המכללה

"הכשרתון" הכשרה להוראהאתר המומחים

שיר המעלות

לאחר שלושה ימים של עבודת כפיים בשמש הקופחת ובאבק המדבר הגיע רגע של נחת. קורס מדריכים בכירים להובלה ונהיגת שטח חזר מסדרת השטח שנמשכה שלושה ימים ושני לילות. הקבוצה שמנתה  שבעה עשר ג'יפאים בכירים ושלשה מדריכים מקצועיים, הוכיחה יכולת גבוהה בנהיגת שטח, שליטה ברכב, יכולת חשיבה ותכנון ויותר מכל עבודת צוות יוצאת מן הכלל. בפני הסטודנטים עמדו ארבעה אתגרים, כל אתגר הוא מעלה המציב רף גבוה של נהיגת שטח ומיומנות הדרכה והובלה. מעלה עשוש, מעלה ורדית, מעלה כיפה והקינוח מעלה רמון.
 שיר המעלות

תרגילי מתיחות או תרגילי גמישות? 

מרכיב הגמישות מהווה נדבך יסודי בכושר הגופני. מה זה כושר גופני?  כושר גופני מוגדר כיכולת של הלב, הריאות כלי הדם והשרירים לשאת במשימות, אירועים ואתגרים גופניים בלתי צפויים במינימום עייפות וחוסר נוחות. אז איפה כאן הגמישות? זו מתייחסת ליכולת התנועתית של מפרקי הגוף. אם לא תהיה תנועה במפרקים – לא נזוז. אם טווח התנועה במפרקים יהיה נמוך מיכולתו האנטומית המלאה – התנועה תהיה מוגבלת.
תרגילי מתיחות או תרגילי גמישות?

 

המכללה האקדמית בוינגייט

 
 
 
Like

יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009*