דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

| | 23/06/2011

מידעון יולי 2011

  המכללה האקדמית בוינגייט: הצטרפו אלינו לפייסבוק צפו בנו ביוטיוב עקבו אחרינו בטוויטר
מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

מטפלים ברפואה משלימה- מעיסוק לעסק

אחד מתחומי העיסוק המרכזיים שלי הוא ליווי עסקים בהקמה ובעיקר התמחות במטפלים בתחום הרפואה המשלימה. לא אחת אני שואל  את עצמי- מדוע מטפלים מוצלחים ורבים כל כך בתחום הרפואה המשלימה אינם מצליחים לתרגם את כשרונם ומרצם לכדי עסק מצליח ורווחי? מדוע הם אינם מצליחים להפוך את הידע שרכשו לכדי קליניקה משגשגת ויומן טיפולים מלא עד אפס מקום? שהרי אצל רבים מהם אין מדובר בבעיה של כשרון כמטפל. אם כן, מה משתבש?
להמשך כתבתו של אורי שקד

 מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

המלצות לצריכה נבונה

 
 מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

כולנו מייחלים לחיים דבש, מתוקים, מגוונים, אנרגטיים ובריאים, אך בדרך כלל מחכים או מוצאים תירוצים שונים מדוע זה לא הזמן הנכון לעשות את השינויים הנחוצים. אין טעם להפוך החלטה שכזו לעוד ניסיון כושל. כדי לעשות שינויים כבדי משקל שיתרמו לעליה באיכות החיים, אין צורך לחכות לראש השנה או לאירוע מיוחד, ואפשר בכל רגע לצאת לדרך חדשה. להמשך הכתבה

 

חדשות המכללה

 מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011
  • 17.7 - פתיחת קורסי הקיץ - מוסינזון

  • 19-21.7 - כנס כושר גופני קרבי

  • ימי עיון בהריון ולידה - יולי

  • תכנית השתלמויות - הנחיית קבוצות

  • כבר עשיתם לייק?  
מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

 

מחקרים


typical acquisition and atypical expression of memory consolidation
gains in a motor skill in young female adults with ADHD
מאמר שנכתב על-ידי אסתר עדי-יפה, אורלי פוקס ואבי קרני.

אימון ולמידה של רצף תנועתי המערב התנסויות רבות, מפתח זיכרון לרצף הנלמד המכונה 'זיכרון פרוצדורלי'. רכישת הרצף התנועתי מתפתחת בשני שלבים עיקריים, מהיר, מיד לאחר האימון, ומאוחר. השיפור המאוחר בביצוע הינו ביטוי לתהליכי גיבוש (קונסולידציה) של הזיכרון הפרוצדורלי, שתוצאתו שימור ארוך טווח של המטלה.

שלבי הלמידה נחקרו רבות בקרב אוכלוסיה רגילה אך לא נחקרו כלל בקרב אוכלוסיות מיוחדות. הפרעת קשב וריכוז (ADHD) היא אחת מהפרעות ההתנהגות הנפוצות ביותר. מטרת המחקר היתה לחקור את יכולת הלימוד של רצף תנועתי באצבעות בקרב מבוגרות צעירות עם ADHD , והשוואת מהלך הלמידה לזה של קבוצת מבוגרות צעירות ללא לקות קשב. 
לצפייה במאמר
 מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

 

האם אתם מוכנים לאסון הבא?

 מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

אסונות פתע רחבי היקף (בכינויים המקצועי - אפר"ן) נחלקים לשני סוגים – אלה המתרחשים בעקבות תופעות טבע כגון רעידות אדמה, גלי צונאמי, דליקות יער, שיטפונות, התפרצויות הרי געש וכיוצ"ב, ואלה המתרחשים בעקבות מעשה ידי אדם, כגון דליפת חומרים מסוכנים, תקלות בכורי כוח גרעיניים, פיצוץ מאגרי דלק, זיהומי-פתע של מקורות מים, מלחמה, חבלה וכיוצ"ב. 

להמשך כתבתו של ניר רן, מנהל בית הספר לניהול אבטחה וחירום


מהי צליפת שוט?

 

צליפת שוט הינה בהגדרה "תאוצה או האטה" שנגרמה לגוף האדם אשר אינו מוכן לאירוע זה.  צליפת שוט מהווה פגיעה טוטלית של הגוף בעקבות הכנסת אנרגיה קינטית למערכת.  במילים אחרות בגלל שהאדם באוטו אינו רואה מה שהולך לקרות המערכת השרירית שלו לא סופגת את עוצמת המכה, והמכה יכולה להיות מאוד חזקה, תארו לעצמכם את הכוח הדרוש לשבור או להביא לדפורמציה של פגוש המכונית....
להמשך הכתבה

 מידעון המכללה האקדמית בוינגייט - יולי 2011

יצירת קשר עם המכללה האקדמית בוינגייט: חייגו חינם 5009* או שלחו לנו מייל