- אודות
- המסלול האקדמי
		
		
- 
		  	
				
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
| מטרה | אמצעי | תרגילים | 
|---|---|---|
| שיפור הבנת עולם והבנה של סיטואציה | הסבר של סיבה ותוצאה. תרגול סיטואציות. | - להסביר: דרבנת ולכן הסוס הלך. - יצירת סיטואציות חברתיות  עם הצוות (איך נפגשים, איך מזמינים למשחק וכו'). - לתת לילד ללמד את המוביל משחק (סיטואציה מופשטת). | 
| שיפור תקשורת מילולית | רכישת שפה. בניית משפטים. שימוש פרקטי בשפה. דיבור בגוף ראשון כללי שיח | כדי שהסוס ירוץ צריך לומר "דיו". לדרוש שיענה לשאלתכם ב"כן". בהמשך- מילים נוספות. כשיש דיבור חד מילי, או דו מילי לעבוד על משפטים ארוכים יותר "אני רוצה לרוץ"... לא לאפשר אקולליה, לדרוש משפט / מילה רלוונטיים. לתרגל: לתת מטלה ולשאול "מה עשית"? "נגעתי בסוס", "הרמתי ידיים" וכו'. מה עושים ואומרים כשנפגשים, כשמשחקים... | 
| שיפור תקשורת לא מילולית | קשר עין שימוש בג'סטות לוח תקשורת | מסירות בכדור לתת כיף להנהן, להניד בראש, להצביע. להתאים באופן אישי, או להשתמש בלוח של הילד מהבית. | 
| מילוי מטלות פשוטות |  | להשחיל חישוק, לעצור את הסוס, לשים ידיים על הראש וכו'. | 
| התמודדות עם גבולות ומסגרת |  | להקפיד על כללי הבטיחות מהשיעור הראשון! להציב גבולות ולא לפחד לעשות סנקציה, אם צריך. | 
| רכישת מיומנויות רכיבה |  | אין סיבה שאוטיסטים עם תפקוד גבוה ומפגרים עם פיגור קל לא ירכבו באופן עצמאי. ללמד טרוט וקנטר את מי שמסוגל. |