- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
מאת: רננה ניידמן
תיוגים: מערכי-שיעור, כדוריד, מערכי-שיעור
עדכון אחרון: 09.01.2020
תקציר:
יחידת הוראה בת 5 שיעורים לכיתה ו‘ בנושא משחק הכדוריד
ביצוע נכון של זריקת ניתור לשער. התלמידים יזרקו זריקת ניתור לשער.
שיפור קואורדינציה.
התלמידות ידעו את שלבי המיומנות. התלמידות יבינו את שלבי הזריקה ואת חשיבותם לביצוע המיומנות.
שיתוף פעולה ותקשורת בין התלמידים. התלמידות יעבדו בקבוצות קטנות וישתפו פעולה.
בעת העבודה עם כדורים להיזהר מפגיעות ולהשתדל לא לרוץ בטווח הזריקות, כשרוצים לזרוק לחבר יש לשים לב לקשר עין
מספר תלמידים עם כדור מכדררים וכל מי שתופסים מעבירים לו את הכדור ובורחים.
מניחים כדור בצד
יש להסביר שבכדוריד גם זורקים וגם מכדררים
מניחים כדור בצד.
תרגול: מסדרת ספסלים לאורך המגרש.
בשני חצאים של המגרש נעים לכיוון השער בכדרור ולפני השער עולים לזריקת ניתור. בדגש על כניסה לרוחב ולא לכיוון השער. לאחר לקיחת הכדור עוברים לסוף הטור מהצד השני, מעבירים את הכדור לבא בתור שאין לו כדור.
בחלק אחד של המגרש אני נמצאת מקבלת זריקת כתף מחזירה והתלמיד עולה לזריקת ניתור. מתקנת בעת הצורך.
בחלק השני יש קונוסים וצריך לכדרר בסלאלום.
לא זורקים כדור לשער אם יש תלמיד בשער!! |
במידה ונשאר זמן משחקים פגע בקרש עם זריקת ניתור.
כדור יד בבית ספר, ספר מערכי שיעור ועזרי הוראה, (איגור ב., יורם כ., קרן ג.) וינגייט 2003
נושא השיעור: פגיעה על ידי כדור במסגרת משחק, שילוב מושג - פגיעה/יריבות. מודעות להבדל הרגשי של פגיעה באיברים שונים, כיצד אני מגיב לפגיעה?
תכנון יחידת הוראה בנושא שימוש במחניים ככלי לויסות רגשי-חברתי