- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
מאת: רננה ניידמן
תיוגים: מערכי-שיעור, כדוריד, מערכי-שיעור
עדכון אחרון: 09.01.2020
תקציר:
יחידת הוראה בת 5 שיעורים לכיתה ו‘ בנושא משחק הכדוריד
שיפור קואורדינציה: התלמידות יבצעו תרגילי קואורדינצה בזוגות ובקבוצה
התלמידות יצליחו להעריך את מעוף הכדור ולווסת כח: התלמידות יבצעו את הזריקות למרחקים שונים ובזוויות שונות תוך וויסות כח.
שיתוף פעולה ותקשורת בין התלמידות: התלמידות יעבדו בזוגות וישתפו פעולה
בעת העבודה עם כדורים להיזהר מפגיעות ולהשתדל לא לרוץ בטווח הזריקות, כשרוצים לזרוק לחבר יש לשים לב לקשר עין
תלמידים בזוגות מוסרים ותופסים כדור תוך כדי תנועה במרחב. בכל פעם שזרקתי כדור לחבר אני צריך לגעת בריצפה.
אותו דבר בכל פעם שזרקתי כדור לחבר אני צריך לנתר ולמחוא כף באוויר.
פעם לגעת בריצפה פעם למחוא כף באוויר.
זה שרץ עם הכדור מכדרר 3 כדרורים ומעביר בזריקה לחבר.
יש להסביר שבכדוריד גם זורקים וגם מכדררים
מניחים כדור בצד.
תרגילי קואורדינציה בשלשות, לכל טור יש שני כדורים. כדור יד וכדור גומי, בזמן שאחד פועל השאר מבצעים חיזוקים בזוגות.
חיזוקים:
מתחלקים 3 שלשות ביחד. תרגילי קואורדינציה בקבוצות על התלמידים להתחלק לשלוש קבוצות.
על התלמידים להסתדר בריבוע:
כדור יד בבית ספר, ספר מערכי שיעור ועזרי הוראה, (איגור ב., יורם כ., קרן ג.) וינגייט 2003
נושא השיעור: פגיעה על ידי כדור במסגרת משחק, שילוב מושג - פגיעה/יריבות. מודעות להבדל הרגשי של פגיעה באיברים שונים, כיצד אני מגיב לפגיעה?
תכנון יחידת הוראה בנושא שימוש במחניים ככלי לויסות רגשי-חברתי