facebook tracking pixel
חיפוש סגור
מתעניינים בלימודים?

נושאים לסמינריונים, פרוייקטים ותיזות

פרופ' אריה רוטשטיין:

 
1.      היבטים נבחרים של פיסיולוגיה של מאמץ
2.      פיסיולוגיה של  מאמץ אצל ילדים
3.      גורמים  מטבוליים מגבילים לביצוע פעילות גופנית
4.      השפעת צריכת תוספי מזון, סמים  וטיפולים תזונתיים על יכולת גופנית
5.      היבטים בריאותיים של פעילות גופנית.
 
פרופ' ישעיהו "שייקה" הוצלר:
 
א. מדידות פיסיולוגיות ותפקודיות לאנשים עם מוגבלות בפעילות גופנית וספורט
1.      מבחן סדרת ספרינטים בשחקני רוגבי בכיסא גלגלים לעומת מבחן מרחק ב-6 דקות ומבחן אנאירובי.
2.      השפעת תכנית התערבות על ביצועים של בוגרים עם שיתוק מוחי במבחן עליית וירידת מדרגות
3.      ביצועים  של בוגרים עם פגיעות נוירולוגיות שונות במבחן עליית וירידת מדרגות ובמבחני קום ולך (Timed Up and Go) מרחק ב-6 דקות ו- מהירות ב-20 מטרים.
4.      השפעת תכנית אימון בכדורגל על ביצועי כושר גופני, מיומנויות בכדורגל ואיכות חיים באנשים עם פיגור שכלי
5.      השפעת תכנית אימון בכדורגל על ביצועי כושר גופני, מיומנויות בכדורגל ואיכות חיים במתמודדים בבריאות הנפש (בעלי מוגבלות פסיכיאטרית)
ב. תפקוד פסיכומוטורי של ילדים עם הפרעת קשב ולקות בקואורדינציה
1.      יישום ותיקוף מבדק תצפיתי במצבי תנועה שונים לילדים עם הפרעת קשב
2.      הקשר בין תחושת מסוגלות עצמית וביצוע תנועתי במצבי הפרעת קואורדינציה
3.      הקשר בין תחושת מסוגלות עצמית וביצוע תנועתי במצבי הפרעה בקשב
ג. מערכות מציאות מדומה: תיקוף, יישומי אימון ומדידה
1.      השפעת תכנית אימון באמצעות אפליקציית מציאות מדומה Tim-Trainer במשתקמים עם פגיעות נוירולוגיות
2.      השפעת תכנית אימון היברידית באמצעות מסילה נעה ואפליקציית מציאות מדומה על בוגרים עם שיתוק מוחי
3.      השפעת תכנית אימון באמצעות אפליקציית מציאות מדומה Tim-focus על משך ההתמדה בביצועים של ילדים עם הפרעות קשב
 
ד"ר סימה זך:
  1. תפישת הבריאות וחשיבה חיובית – השוואה בין אוכלוסיות שונות (נשים וגברים, ספורטאים ושאינם ספורטאים, רמות שונות של עיסוק בספורט ועוד)
  2. מוטיבציה לפ"ג בשיעורי חינוך גופני עם ובלי תכניות בחירה
  3. מניעים ומאפיינים של העוסקים בספורט "אולטרא" ובסוגי ספורט המוגדרים "אקסטרים"
 
* היקף הביצוע המצופה מהסטודנט הוא לעבודה סמינריונית = תיאור מקרה בודד במספר מדדים לאורך זמן, לפרויקט = תיאור סדרת מקרים בודדים או השוואת שני מדדים שונים בקבוצה אחת בנקודת זמן אחת או מדד אחד בקבוצה אחת לאורך זמן, בתיזה = השוואת מספר מדדים שונים במספר קבוצות או מספר מדדים שונים בשתי קבוצות השוואתיות לאורך זמן
 
פרופ' דוד בן סירא:
  1. השפעות החימום על המכאניקה של התנועה. 
  2. השינויים המכאניים המתרחשים במהלך למידה של מיומנות מוטורית.
  3. אבחון מרכיבים קריטיים בהצלחה במיומנויות ספורט.
  4. השפעת עייפות על ארגון תנועתי במיומנויות ספורט.
  5. ארגון תנועתי בלמידה לקראת ביצוע מיטבי בתנאי עייפות
  6. מאפיינים של ארגון תנועה במאמצים תת מרביים.
  7. הריהוט הבית ספרי -  התאמת כסאות ושולחנות למידות התלמידים בבתי הספר בישראל
  8. הקשר בין ריהוט בית ספרי ליציבה, לנוחות ולריכוז.
  9. השפעת נשיאת ילקוט על היציבה והתנועה של הילד.
  10. מגבלות תנועה בעת הריון.
פרופ' מיקי בר אלי:
  • קבלת החלטות
ד"ר אילת דונסקי:
  1. שיפור תפקודי שיווי-משקל באמצעות מציאות מדומה.
  2. ניתוח ביומכני של מיומנויות בסיסיות בגיל המבוגר.
  3. שיפור תפקודי יום-יום בגיל המבוגר באמצעות פעילות גופנית.
  4. תחום יכולות גופניות בגיל הרך – שת"פ עם ד"ר עינת ינוביץ