ינוביץ' עינת

ראש המנהל האקדמי

פרטים אישיים
דוא"ל: einaty@wincol.ac.il
שעות קבלה:
טלפונים: טלפון פנימי: 322 | משרד: | טלפון: 363

type="if" check="
  • 2004- 2009 תואר שלישי (Phd) בהצטיינות, הפקולטה לחינוך אוניברסיטת חיפה

  • 1996 - 1999 תואר שני (M.A.) בהצטיינות, הפקולטה לחינוך אוניברסיטת חיפה (בוגרת המסלול לחינוך גופני בשיתוף עם מכללת זינמן).

  • 1990 - 1994 המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט (מורה מוסמך בכיר + B.Ed ) בהצטיינות. ה תמחות במגמת נכים. 

  •  

    השכלה:
  • 2004- 2009 תואר שלישי (Phd) בהצטיינות, הפקולטה לחינוך אוניברסיטת חיפה

  • 1996 - 1999 תואר שני (M.A.) בהצטיינות, הפקולטה לחינוך אוניברסיטת חיפה (בוגרת המסלול לחינוך גופני בשיתוף עם מכללת זינמן).

  • 1990 - 1994 המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט (מורה מוסמך בכיר + B.Ed ) בהצטיינות. ה תמחות במגמת נכים. 

  •  

    type="if" check="

    קורסים במכללה שנה"ל הנוכחית:

  • מדידה והערכה בחינוך ובחינוך הגופני
  • מבוא בהתנהגות ולמידה מוטורית
  • סמינריון בנושא אסטרטגיות למידה ודרכי למידה
  •  

    תפקידים במכללה שנים קודמות:

  • מרצה בקורס מדידה והערכה
  • מרצה בקורס מעבדות בלמידה מוטורית

  • מורה להתעמלות בשנים א, ב, ג
  • אחראית על מערכת השעות של המכללה

  • מרצה בקורסים:

    קורסים במכללה שנה"ל הנוכחית:

  • מדידה והערכה בחינוך ובחינוך הגופני
  • מבוא בהתנהגות ולמידה מוטורית
  • סמינריון בנושא אסטרטגיות למידה ודרכי למידה
  •  

    תפקידים במכללה שנים קודמות:

  • מרצה בקורס מדידה והערכה
  • מרצה בקורס מעבדות בלמידה מוטורית

  • מורה להתעמלות בשנים א, ב, ג
  • אחראית על מערכת השעות של המכללה

  • תפקידים במכללה: ראש המנהל האקדמי
    type="if" check="
  • שיטות הוראה
  • הערכה חלופית בחינוך ובחינוך הגופני
  • אסטרטגיות למידה וסגנונות למידה

  • מאמרים ופרסומים:


    פרסום מדעי בכתבי עת עם שיפוט

  • ינוביץ, ע. ולידור, ר. (2000). האם מומלץ ללמד בנים ובנות משחקי כדור בגישות לימוד שונות?. בתנועה ה', (3), 295-322.
  • לידור, ר., ינוביץ, ע., ברסלוף, ל., ינוביץ, ר. (2002 ). טיפוח חשיבה בקרב לומדים בוגרים וצעירים: השימוש באסטרטגיות למידה בביצוע מטלות מוטוריות ייחודיות. עיונים בחינוך, (5), 1, 191 - 227.

  • פרסום בכתבי עת ללא שיפוט

  • דיסקין, ח. וינוביץ, ע. (1997). מישחקונים "משונים". החינוך הגופני והספורט נ"ג (1), 33.
  • דיסקין, ח. וינוביץ, ע. (1999). גשר צר מאוד. החינוך הגופני והספורט נ"ד (5), 34.
  • ינוביץ, ע. ( 1997). מיומנויות בסיסיות בהתעמלות - שלבי לימוד. החינוך הגופני והספורט נ"ב (4), 17
  • לידור, ר., ינוביץ, ע. (2001).דרכי למידה של משחקי כדור. החינוך הגופני והספורט נ"ו (6), 22 - 24.

  • ספרים וחוברות

  • בן סירא, ד. שרביט, נ. ודוד, ע. (1995). סקר הכנה בכושר גופני - לקראת גיוס: מתגייסי קורס טייס. מקחצ"ר: מרכז כושר קרבי.
  • דיסקין, ח. וינוביץ, ע. (1999). אפשר וכדאי ללמד התעמלות. נתניה: מכללת זינמן (מקראה).
  • הוצלר, י. שרביט, נ. ודוד, ע. (1995). תרגול נוסף. מקחצ"ר: מרכז כושר קרבי.
  • שרביט, נ. ודוד, ע. (1995) הליכה ומסעות צבאיים. מקחצ"ר: מרכז כושר קרבי.

  • פרקים בתוך ספרים

  • ברגמן, א. ודוד, ע. (1996). הגדרות ואבחנה מבדלת בין סוגים שונים של פעולות במים ושחייה לנכים. בתוך: י. הוצלר וא. ברגמן (עורכים), על שיקום במים. רמת גן: אלף-אלף.
  • ברגמן, א. ודוד, ע. (1996). התאמת פעילות שחייה לבני אדם עם נכויות שונות. בתוך: י. הוצלר וא. ברגמן (עורכים), על שיקום במים. רמת גן: אלף-אלף.
  • ינוביץ, ע. ולידור, ר. (2000). הוראת מיומנויות מוטוריות וקוגנטיביות באמצעות משחקי כדור. בתוך: ש. צדקיהו ומ. פלד, (עורכים), חינוך באלף השלישי: יוזמות בחינוך, בהוראה ובמנהל. (199 - 210). כפר סבא: בית ברל.
  • תחומי עניין:
  • שיטות הוראה
  • הערכה חלופית בחינוך ובחינוך הגופני
  • אסטרטגיות למידה וסגנונות למידה

  • מאמרים ופרסומים:


    פרסום מדעי בכתבי עת עם שיפוט

  • ינוביץ, ע. ולידור, ר. (2000). האם מומלץ ללמד בנים ובנות משחקי כדור בגישות לימוד שונות?. בתנועה ה', (3), 295-322.
  • לידור, ר., ינוביץ, ע., ברסלוף, ל., ינוביץ, ר. (2002 ). טיפוח חשיבה בקרב לומדים בוגרים וצעירים: השימוש באסטרטגיות למידה בביצוע מטלות מוטוריות ייחודיות. עיונים בחינוך, (5), 1, 191 - 227.

  • פרסום בכתבי עת ללא שיפוט

  • דיסקין, ח. וינוביץ, ע. (1997). מישחקונים "משונים". החינוך הגופני והספורט נ"ג (1), 33.
  • דיסקין, ח. וינוביץ, ע. (1999). גשר צר מאוד. החינוך הגופני והספורט נ"ד (5), 34.
  • ינוביץ, ע. ( 1997). מיומנויות בסיסיות בהתעמלות - שלבי לימוד. החינוך הגופני והספורט נ"ב (4), 17
  • לידור, ר., ינוביץ, ע. (2001).דרכי למידה של משחקי כדור. החינוך הגופני והספורט נ"ו (6), 22 - 24.

  • ספרים וחוברות

  • בן סירא, ד. שרביט, נ. ודוד, ע. (1995). סקר הכנה בכושר גופני - לקראת גיוס: מתגייסי קורס טייס. מקחצ"ר: מרכז כושר קרבי.
  • דיסקין, ח. וינוביץ, ע. (1999). אפשר וכדאי ללמד התעמלות. נתניה: מכללת זינמן (מקראה).
  • הוצלר, י. שרביט, נ. ודוד, ע. (1995). תרגול נוסף. מקחצ"ר: מרכז כושר קרבי.
  • שרביט, נ. ודוד, ע. (1995) הליכה ומסעות צבאיים. מקחצ"ר: מרכז כושר קרבי.

  • פרקים בתוך ספרים

  • ברגמן, א. ודוד, ע. (1996). הגדרות ואבחנה מבדלת בין סוגים שונים של פעולות במים ושחייה לנכים. בתוך: י. הוצלר וא. ברגמן (עורכים), על שיקום במים. רמת גן: אלף-אלף.
  • ברגמן, א. ודוד, ע. (1996). התאמת פעילות שחייה לבני אדם עם נכויות שונות. בתוך: י. הוצלר וא. ברגמן (עורכים), על שיקום במים. רמת גן: אלף-אלף.
  • ינוביץ, ע. ולידור, ר. (2000). הוראת מיומנויות מוטוריות וקוגנטיביות באמצעות משחקי כדור. בתוך: ש. צדקיהו ומ. פלד, (עורכים), חינוך באלף השלישי: יוזמות בחינוך, בהוראה ובמנהל. (199 - 210). כפר סבא: בית ברל.
  • הערות:
    [x] סגור
    כפתור צור קשר

    accessibility