אימונים לעליות און על מתח

שם השואל: | הקטגוריה: כושר גופני

השאלה:

אני מתקשה לעלות על מתח למרות שאני מתאמן בדיוק כמו שצריך: אני מתאמן באופן קבוע בצורה שונה (pull-ups בסטים,עם גומי,רק להיתלות) כבר בערך חודש וחצי-חודשיים אבל לא מצליח לעלות יותר מפעת אחת. מה הפתרון?

התשובה:

 תרגילים אפשריים שיעזרו לך להשתפר בעליות און על מתח:

  1. "חצאי עליות" – עומדים על משטח מוגבה (כיסא לדוגמה) כך שהידיים אוחזות במתח כשהן כבר כפופות וממצב זה נתלים על המתח ומרימים את הגוף עד שהסנטר מעל המתח. אחרי כל עלייה יורדים למשטח. נחים קצת ואז עולים שוב. להקפיד שהעלייה לא תהיה כתוצאה מקפיצה אלא בכוח הידיים.
  2. "מתח נמוך"   -  מתח המוצב נמוך מאד כך שאפשר לתפוס אותו בידיים בעת שכיבה על הגב. ממצב זה מביאים את הסנטר מעל המתח בגוף ישר בלי להרים את העקבים מהרצפה. חפש תמונות והסברים באינטרנט תחת השם - The modified pull-up
  3. שימוש במתקן גרביטון בחדר כושר. יש חדרי כושר שיש בהם מתקן בשם גרביטון. במכשיר זה, ככל שאתה מוסיף משקולות ביצוע התרגיל (עליות מתח או פשיטות מרפקים בסמיכה על מקבילים) הוא יותר קל.

 

יש לך שאלה למומחים של המכללה האקדמית בוינגייט ? אין צורך להתבייש, רק ללחוץ כאן.

  • | | | 20/02/2019
  • | | | 19/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 16/02/2019
  • | | | 13/02/2019
[x] סגור
כפתור צור קשר

accessibility