דילוג לתוכן המרכזי בעמוד
מתעניינים בלימודים?
אבחון בכף היד נומרולוגיה קריאה בקלפי טארות

טכניקות מעולם המיסטיקה

טכניקות אבחון וייעוץ – קורס משולב

"אבחון בכף היד" - "נומרולוגיה" - "קריאה בקלפי טארות"

"אבחון בכף היד" - הקווים המולדים בכף היד מאפשרים לאבחן את כישוריו ותכונותיו של האדם מלידתו. זהו כלי אבחוני אמין ומדויק שבאמצעותו ניתן לאבחן ולייעץ בכל תחומי החיים.

"נומרולוגיה" - תאריך הלידה משקף את נתיב הגורל של כל אחד ואחת מאיתנו. בעזרתו ניתן לזהות את מגוון הכישורים והיכולות אשר טמונים באדם, ובאמצעות אבחון וייעוץ ניתן להפיק את המיטב מיכולות אלה.

"ייעוץ והכוונה בעזרת קלפי טארות" – הכרת הקלפים ומשמעות כל קלף וקריאה נכונה של המפה שאותה הם יוצרים בפריסות השונות.

מטרת הקורס:

הקניית ארגז כלים רחב ומגוון המאפשר למטפל דיוק מרבי באבחון ובייעוץ. בעזרת השיטה שבה המנחה מאבחנת ומייעצת זה שנים רבות ובעזרת השילוב בין שלוש הטכניקות האבחון והייעוץ הופכים למקיפים ומעמיקים יותר. כל אדם באשר הוא מתמודד עם דילמות שונות בשלבים השונים במהלך חייו ובצמתים חשובים, כל פעם בתחום אחר ולעיתים בכל התחומים, אם זה בתחום הקריירה, אם זה בתחום הזוגיות, המשפחה, ואם זה בתחום הפיננסי וכו'. שיטת שילוב הטכניקות  מאפשרת לנו כמטפלים לאבחן היטב ולתת את המרב בייעוץ.

הקורס עשיר במידע ובידע, והוא חווייתי ועוצמתי במיוחד.

מנחת הקורס:

דורית רויזמן, מנחת סדנאות ל"מודעות עצמית", מלמדת "כירולוגיה – אבחון בכף היד", "נומרולוגיה" ו"טארות" זה 24 שנה במכללות שונות בארץ. מאמנת אישית וזוגית.

היקף הקורס:

הקורס הוא שנתי וכולל 33 מפגשים בני 6 שעות אקדמיות כל מפגש.

תכנית הלימודים:

198 שעות אקדמיות הכוללות: לימודי "אבחון וייעוץ בכף היד" על פי מבנה, קווים וסימנים בכף היד. "נומרולוגיה" – אבחון וייעוץ בעזרת ניתוח תאריך הלידה, הכרת האנרגייה והמשמעות של כל מספר בתאריך הלידה כנתיב הגורל. "קלפי הטארות" – תורת קלפי הטארות, ייעוץ בכל תחומי החיים בעזרת סגנונות פריסה וקריאה.

נוסף על זה, מתוך תהליכי הלימוד יזכו המשתתפים לכלים רוחניים משלימים ויעברו מסע אישי כחלק בלתי נפרד מתהליך הלמידה, תהליך אשר הערך המוסף שלו הוא פיתוח האינטואיציה ויכולות התקשור.

תעודות:

למסיימים אשר יעמדו בדרישות הקורס תוענק תעודת "אבחון וייעוץ על פי עולם המיסטיקה" מטעם Medi-Win – בית הספר לרפואה משלימה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט).

להרשמה מקוונת לחצו כאן

ימי הלימוד: ימי חמישי.

שעות הלימוד: 10:00 – 15:30.

מחיר הקורס: 7,200 ש"ח + 350 ש"ח דמי הרשמה

מועד פתיחה: 23.11.23